חברת הסייבר XM Cyber, שייסדו נעם ארז, בועז גורודיסקי, ראש המוסד לשעבר תמיר פרדו ואיש העסקים שאול שני, הודיעה היום (ב') על מכירתה לתאגיד הענק הגרמני Schwarz Group תמורת 700 מיליון דולר. זאת לאחר חמש שנות פעילות, במהלכן גייסה החברה 48 מיליון דולר בלבד.
Schwarz Group, הרשת הקמעונאית הרביעית בגודלה בעולם ובשנים שפועלת גם בתחום הדיגיטל והענן, תרכוש את רוב המניות ב-XM Cyber.
1 צפייה בגלריה
מימין לשמאל): מייסדי החברה- תמיר פרדו, נשיא החברה; נעם ארז, מנכ״ל החברה; בועז גורודיסקי
מימין לשמאל): מייסדי החברה- תמיר פרדו, נשיא החברה; נעם ארז, מנכ״ל החברה; בועז גורודיסקי
מימין: תמיר פרדו, נעם ארז, בועז גורודיסקי
(צילום: יורם רשף)
XM Cyber פיתחה גישה חדשנית למניעת תקיפות סייבר, תוך ניצול הגישה של התוקף, ובכך מסייעת לארגונים לסגור פרצות אבטחה באופן יעיל עוד לפני שהן נחשפות לסכנה.
בעקבות הרכישה, XM Cyber תפתח את הטכנולוגיה וסל הפתרונות שלה, בין השאר על מנת להגן על תשתית ה-IT ושירותי הענן מבית Schwarz Group.
XM Cyber תמשיך לפעול באופן עצמאי ממטה החברה בהרצליה ותציע את מגוון המוצרים שלה תחת אותו המותג וההנהלה הנוכחיים.
תמיר פרדו, נשיא החברה: "בעידן הדאטה אנחנו צריכים סייבר חזק ונושם, שיודע לעמוד באיומים הגדלים כל העת, הן במהירות והן בתחכום".
נעם ארז, מנכ"ל ומייסד שותף של XM Cyber: "ההצטרפות ל-Schwarz Group, תאגיד עולמי ענק אשר שוקד על פיתוח מתקדם של עולם הקמעונאות מבוסס שירותים דיגיטליים ושירותי ענן, פותחת בפני XM Cyber עולם שלם של הגנה על שרשראות האספקה, מניעת מתקפות כופר ואבטחת רשתות היברידיות".