אמזון הודיעה החליטה לפתוח למנוייה בארה"ב את שירותי הטלוויזיה בסטרימינג של אפל Apple TV+. השירות יהיה זמין באמזון פריים, שירות הטלוויזיה בסטרימינג של ענקית המשלוחים, בהמשך החודש בארה"ב, תמורת 9.99 דולר לחודש. מדובר בחיזוק לאפל, שלא הצליחה להמריא בתחום הטלוויזיה בסטרימינג.
שוק הסטרימינג עבר מהפכה בעשור האחרון, כאשר נטפליקס הובילה את המגמה ב-2007 עם השקת שירות הצפייה המקוון שלה. מאז, הצטרפו שחקנים רבים לתחרות, ובהם אמזון פריים וידאו ב-2011, הולו ב-2008 ודיסני+ ב-2019. אפל TV+ הושק ב-2019 כחלק ממאמצי ענקית הטכנולוגיה להרחיב את שירותיה מעבר לחומרה. כיום, השוק רווי בשירותים כמו HBO Max, Peacock של NBC ופרמאונט פלוס (Paramount+) של ViacomCBS. התחרות הגוברת הביאה להשקעות עצומות בתוכן מקורי, כאשר כל פלטפורמה מנסה למשוך מנויים באמצעות סדרות וסרטים ייחודיים.
שירות הסטרימינג אפל TV פלוס, הידוע בסדרות המקוריות שלו כמו "טד לאסו", "תוכנית הבוקר" ו"ניתוק", בידל את עצמו עד כה בנוף הסטרימינג בכך שהתמקד בהפקות מקוריות, אסטרטגיה שסייעה לו להשיג 72 מועמדויות לפרסי אמי.
מנגד, אפל TV פלוס היא מפלטפורמות הסטרימינג המובילות בביטולי מינויים, כך עולה מנתוני חברת מחקרי השוק אנטנה (Antenna). על פי הנתונים, מספר ביטולי המינויים הגבוה ביותר הוא של המתחרה וענקית הסטרימינג נטפליקס.
כעת, אמזון תוסיף את אפל TV פלוס כערוץ נוסף בפריים, לצד שירותי סטרימינג אחרים כמו דיסקברי פלוס, HBO MAX, שואוטיים (Showtime), סטארז (Starz) ופרמאונט פלוס.