אמזון‎ ‎הודיעה החליטה לפתוח למנוייה בארה"ב את שירותי הטלוויזיה בסטרימינג של ‏אפל Apple TV+. השירות יהיה זמין באמזון פריים, שירות הטלוויזיה בסטרימינג של ענקית המשלוחים, בהמשך ‏החודש בארה"ב, תמורת 9.99 דולר לחודש. מדובר בחיזוק לאפל, שלא הצליחה להמריא בתחום הטלוויזיה בסטרימינג.
שוק הסטרימינג עבר מהפכה בעשור האחרון, כאשר נטפליקס הובילה את המגמה ב-2007 עם השקת ‏שירות הצפייה המקוון שלה. מאז, הצטרפו שחקנים רבים לתחרות, ובהם אמזון פריים וידאו ב-2011, הולו ‏ב-2008 ודיסני+ ב-2019. אפל ‏TV‏+ הושק ב-2019 כחלק ממאמצי ענקית הטכנולוגיה להרחיב את שירותיה מעבר ‏לחומרה. כיום, השוק רווי בשירותים כמו ‏HBO Max, Peacock‏ של ‏NBC‏ ופרמאונט פלוס (‏Paramount‏+) ‏של ‏ViacomCBS‏. התחרות הגוברת הביאה להשקעות עצומות בתוכן מקורי, כאשר כל פלטפורמה מנסה ‏למשוך מנויים באמצעות סדרות וסרטים ייחודיים.‏
1 צפייה בגלריה
מתוך "טד לאסו" עונה 3
מתוך "טד לאסו" עונה 3
מתוך "טד לאסו" עונה 3
(צילום: באדיבות Apple TV+)
שירות הסטרימינג אפל TV פלוס, הידוע בסדרות המקוריות שלו כמו "טד לאסו", "תוכנית ‏הבוקר" ו"ניתוק", בידל את עצמו עד כה בנוף הסטרימינג בכך שהתמקד בהפקות מקוריות, אסטרטגיה שסייעה לו להשיג 72 מועמדויות לפרסי אמי.‏
מנגד, אפל TV פלוס היא מפלטפורמות הסטרימינג המובילות בביטולי מינויים, כך עולה מנתוני חברת מחקרי השוק אנטנה (‏Antenna). על פי הנתונים, מספר ביטולי המינויים הגבוה ביותר הוא של המתחרה וענקית הסטרימינג נטפליקס.‏
כעת, אמזון תוסיף את אפל ‏TV‏ פלוס כערוץ נוסף בפריים, לצד שירותי סטרימינג אחרים כמו דיסקברי ‏פלוס, ‏HBO MAX‏, שואוטיים (‏Showtime‏), סטארז (‏Starz‏) ופרמאונט פלוס.‏