מנכ"לית טסלה ישראל, עדי גיגי, צפויה לעזוב את תפקידה בקרוב. כך נודע ל"כלכליסט". גיגי (38) נחשבת כיום לאחת הנשים הבכירות ביותר בענף הרכב הישראלי וחולשת בפועל על כל פעילות טסלה בארץ. היא החלה את דרכה הצבאית בחיל הים, לאחר מכן הצטרפה למשרד ראש הממשלה, משם עברה לטסלה בארה"ב ולאחר מכן חזרה לישראל.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו והאזינו לתוכנית כסף חדש ב-ynet radio
עזיבתה של גיגי מפתיעה לאור הצלחת החברה, שנכנסה לשוק הרכב הישראלי לפני פחות משנתיים והפכה תוך שנה ועשרה חודשים ליצרנית הרכב החשמלי הנמכרת בישראל.
לפי הערכות בענף הרכב, אחת הסיבות לעזיבתה של גיגי נובעת דווקא מהצפת השוק הישראלי על ידי טסלה והעובדה שהיצרנית החלה לדרוך במקום בכל הנוגע למכירות רכב, ללא סוכנות קבועה למכירות וללא דגמים חדשים בעתיד הנראה לאופק.
כמו כן, לא ניתן להתעלם מכך שבעוד טסלה העולמית הוזילה את המחירים של מספר דגמים, בישראל המחירים עלו כבר שש פעמים, כשבאופק עוד מחכה עליית מס הרכישה בינואר, שצפויה להוביל להתייקרות נוספת. רוצים לדעת עוד בנושא המס על הרכבים החשמליים? האזינו ל"כסף חדש" באמצעות הסימניה הרלוונטית בנגן המצורף:
כיום טסלה משווקת בישראל ארבעה דגמים: טסלה 3 וטסלה מודל Y, שנחשבות לעממיות יותר, וטסלה מודל S וטסלה מודל X, שנחשבות לבכירות יותר ומחיריהן כבר חוצים את רף 400 אלף השקלים.