בשיתוף GetPackage
רמי גיספן "נולד" לעולם היהלומים, ובזכות אביו היהלומן למד על התחום כבר מילדות. כשגדל, החליט גיספן לפתוח עסק למכירת תכשיטים, כדי שלקוחותיו יוכלו ליהנות מכל הידע והניסיון שהוא רכש במשך השנים – בתוספת חוויית שירות אישית ביותר.
"אני גדלתי לעולם הזה", מספר גיספן, "כשהייתי קטן, הייתי בא לאבא שלי למפעל, רואה איך מלטשים יהלומים, כל חופש גדול. ינקתי יהלומים מגיל אפס. בהמשך התחלתי לעבוד בזה בצורה רשמית, ופתחתי חנות תכשיטים".
"אני מוכר כל דבר שקשור לזהב ויהלומים - מתנות, שזה יכול להיות צמידים, טבעות עם יהלומים קטנים, טבעות עם אבני חן, שרשראות, עגילים. 90% מהלקוחות שלנו בערך, מזמינים מוצר בעיצוב אישי. באמת אכפת לנו מהלקוח, אנחנו תמיד מתקשרים לראות שהמידה טובה, אנשים באים לחדש מוצרים - יש לנו קשר ארוך עם כל לקוח".
- מהו המפתח להצלחת העסק שלך?
"המפתחות להצלחה שלי הם, קודם כול, אמינות. אנחנו מעבירים את המסר הזה - האחריות היא לכל החיים. דבר שני, יש לנו מוצר ברמה גבוהה. חשוב לנו לעבור על כל מוצר ולהתאים אותו למה שהלקוח דמיין.
"עוד יתרון מאוד גדול שבשנים האחרונות הגיע אלינו, זה משלוחים מהיום להיום של חברת GetPackage. זה משהו שעוזר לי מאוד. אני יכול לשלוח כל מוצר 20 קילומטר בכל הרדיוס שלי, שזה בעצם כל המרכז, כל גוש דן, וזה שירות שהציל לי המון מכירות. היו לי הרבה לקוחות שנזכרים בדקה ה-90 שיש לאישה שלהם יום הולדת מחר, והם חייבים משהו מהיום להיום, והשירות הזה עזר לי בהמון דרכים".
"טבעות הנישואין הגיעו לחופה עוד לפני שהגעתי לאולם"
סיפור שהתרחש ביום חתונתו של חברו של גיספן, שהוא גם לקוח שלו, ממחיש כיצד המשלוח המהיר יכול להציל את המצב. "ביום החתונה הם הצטלמו, ובזמן הזה, ממש שלוש שעות לפני, פרצו להם לאוטו, וגנבו להם את הכתובה, את טבעות הנישואין, הכול", מספר גיספן. "הבן אדם מתחתן עוד שעתיים-שלוש, ולא יודע מה לעשות, אין לו טבעות.
"כמובן שהוא התקשר אליי. באתי מהר עם הצורף שלי, עשינו עוד שתי טבעות נישואין חדשות. זה היה החלק הקל. עוד לפני שהספקתי לבוא הביתה, להתקלח ולבוא לאולם, הזמנתי GetPackage אקספרס, יש להם שירות כזה. תוך 40 דקות בערך, נהג המונית הגיע עד החופה, עוד לפני שאני הגעתי הביתה והתארגנתי - GetPackage עשו את העבודה".
גיספן מוסיף כי המשלוח המהיר מסייע גם לאנשי צבא, בייחוד בתקופת המלחמה: "היו לי המון חיילים, בייחוד בשנה האחרונה, שהיו תקועים בכל מיני מקומות, ושלחתי להם טבעות אירוסין ומתנות לנשים שלהם. המשלוח הגיע אליהם צ'יק צ'אק גם לאזורים האלה, ולפני שהם הספיקו לחזור הביתה, המוצר כבר היה אצלם בבית. כשהם באו הביתה כבר האישה שלהם הייתה שמחה, ומרוצה ומופתעת, וזה ממש עושה את העבודה".
לדבריו, "משלוחים מהירים פותרים הרבה בעיות בחיים. יש אנשים שמזמינים מוצר ולא יכולים להתאפק 14 יום. המשלוח הזה של GetPackage מביא להם את זה באותו יום, כבר לא צריך להתאפק, הם רגועים, רואים את הכול, שמחים".
- איזה טיפ תרצה לתת לבעלי עסקים כמוך?
"הייתי ממליץ לעסקים כמוני, לא משנה באיזה תחום, לתת את הלב ללקוח, לפתוח את האוזניים, להקשיב, לא רק לשמוע, להקשיב, לראות מה הלקוח צריך, ולנסות לתת לו את זה, וגם ללקוחות הבאים שכנראה יצטרכו את אותם דברים".