האחוזה היוקרתית בפאלם ספרינגס, קליפורניה, שבה אלביס ופריסילה פרסלי חגגו את ירח הדבש שלהם אי שם בשנות ה-60 - נמכרה במחיר של 5.65 מיליון דולר. האחוזה, שהועמדה למכירה לפני שישה שבועות על ידי שני משקיעים מסיאטל ששיפצו אותה במשך כמעט שנתיים, נמכרה לבסוף לננסי צ'ירילו, שבעבר החזיקה במותג לביגוד ספורטיבי לנשים.
לבית, שתוכנן על ידי האדריכל וויליאם קריזל עבור הקבלן בוב אלכסנדר ונבנה בשנות ה-60, יש שטח בנוי של כ-435 מ"ר, הקירות שלו מעוגלים, עשויים מסלעים חשופים, והגג בצורת עטלף. כמו כן, לבית אין פינות, במקום זה הקירות מתעקלים סביב החדרים שקיבלו צורה עגולה בנוסף, בחצר הענקית יש בריכה בצורת מחומש.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו והאזינו לתוכנית כסף חדש ב-ynet radio
1 צפייה בגלריה
אלביס ופריסילה פרסלי ביום חתונתם
אלביס ופריסילה פרסלי ביום חתונתם
אלביס ופריסילה פרסלי ביום חתונתם
(צילום:AP)
רוכשת הבית הייתה נשואה בעבר לשחקן הבייסבול ג'ף צ'ירילו, ולהם שלושה ילדים בוגרים. היא ספרה שלא חיפשה לקנות נכס, אבל אז חברה סיפרה לה על האחוזה שנבנתה באמצע המאה הקודמת. היא והארוס שלה, שחקן הטניס לשעבר קארי קולינס, נמשכו ל"נוף ההררי המחוספס של הבית והארכיטקטורה המגניבה. אתה נכנס פנימה וזה עוטף אותך. היה די קל להתאהב", סיפרה צ'ירילו. בהמשך אף נודע לה כי הבת של הארוס שלה כתבה בזמנו מאמר על הבית כשלמדה אמנות ועיצוב באוניברסיטה.
למרות הירידה ברכישת בתים בארצות הברית בעקבות האינפלציה והעלאת הריבית של הפד, על האחוזה הוצעו מספר הצעות. "השוק בהחלט קשה יותר", אמר מארק סנדרס מחברת הנדל"ן קומפאס. "אבל עם כמות ההתעניינות שהייתה בבית הזה, זה לא נראה ככה". לטענתו, ההילה סביב הבית והעובדה ששימש את הזוג פרסלי בירח הדבש שלהם סייעה מאוד בנושא.
הזמר המפורסם שכר את הבית למשך שנה ב-1966, כאשר הוא ופרסילה המשיכו אליו מיד לאחר חתונתם שנערכה בלאס וגאס. שני המשקיעים ששיפצו אותו לאחרונה רכשו אותו ב-2.6 מיליון דולר לפני שנתיים, ורשמו עליו רווח נאה עם המכירה הנוכחית.