תקלת ענק בסיבוס שיבשה את הזמנות האוכל של חלק מעובדי ההייטק בישראל: בחברה סבלו מתקלת סליקה משעות הבוקר. אחה"צ התקלה נפתרה חלקית וניתן היה להשתמש בכרטיסי סיבוס במסעדות, אך עדיין לא ניתן היה לסלוק את הכרטיס, שמקנה סבסוד בארוחות, באפליקציות כמו סיבוס, וולט ויאנגו.
כלומר העובדים יכלו לנצל את יתרת הכרטיס היומית שלהם, אך במסעדות בלבד ובשעות מאוחרות יחסית. לפי סיבוס, אירעה תקלת תשתית חיצונית "שאינה תלויה בנו ואינה קשורה בשרתי החברה. אך השביתה את מערכת ההזמנות".
1 צפייה בגלריה
סיבוס
סיבוס
סיבוס
( צילום: Cibus)
מסיבוס נמסר: "חברת סיבוס פלאקסי מעדכנת על סיום התקלה וחזרה לשגרה. בשעות הבוקר ארעה תקלה תשתיתית מחוץ למערכות החברה, אשר גרמה להשבתת הסליקה ופלטפורמות ההזמנות השונות.
"מיד עם זיהוי התקלה, צוותי המחשוב פעלו מול הספקים החיצוניים על מנת לסיים את האירוע בהקדם האפשרי.
"אנו מתנצלים שוב על אי הנוחות הזמנית שנגרמה ללקוחותינו ומעדכנים כי התקלה תוקנה ופעילות הסליקה ופלטפורמות ההזמנות חזרו לפעילות מלאה".
פורסם לראשונה: 18:22, 21.07.24