נראו הפרסומות בסופרבול ה-56 הלילה (בין ראשון לשני) בו ניצחו הלוס אנג'לס ראמס את סינסנטי באנגלס. אנחנו פה כדי לסכם את הפרסומות הטובות ביותר באירוע, שתג המחיר שלו כשבעה מיליון דולר לחצי דקת שידור ברשת NBC ובשירות הסטרימינג שלה פיקוק.
רוב הפרסומות היו בעיקר למכוניות, כרגיל, אבל הפעם: בעיקר למכוניות חשמליות. פרסומות אחרות היו לבירה, חטיפים, סרטים חדשים וסדרות חדשות (הפריקוול של שר הטבעות באמזון פריים למשל), והייתה גם נוכחות מאסיבית לחברות טכנולוגיה, לשירותי סיבים אופטיים ואינטרנט סלולרי 5G.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
1 צפייה בגלריה
לארי דייויד בפרסומת ל-FTX
לארי דייויד בפרסומת ל-FTX
לארי דייויד בפרסומת ל-FTX
(מתוך הפרסומת)
נראה שהחברות הוציאו הון אסטרונומי על רכישת שירותיהם של כמה שיותר סלבריטאים, כשרוב מוחץ של התשדירים היו עמוסים בסלב או שניים או חמישה, עד כדי כך שלעיתים המותג מיטשטש והמסר נשכח. ומה לגבי הקורונה? הבחנו בפרסומת אחת בלבד שהתעסקה במגפה ישירות: לערכה ממוחשבת לבדיקת קורונה. הנה כמה מהפרסומות שאהבנו, כשרובן נבחרו על בסיס חיוכים שהעלו וריגושים שגרמו.

הפרסומות שהצחיקו

לארי דייויד בפרסומת לפלטפורמת המסחר בקריפטו FTX לארי דייויד משחק בפרסומת הזאת דמויות שונות לאורך ההיסטוריה שמסרבות לקבל המצאות חיוניות ולועגות להן במיזנטרופיות לארי דייוידית. לדוגמא: "לאנשים תהיה זכות בחירה"!. דייויד: "אפילו לטיפשים???" בשורה התחתונה מבקשים ב-FTX: אל תהיו לארי דייויס ותדחו את הקדמה.
פרסומות סופר בול - לארי דייויד FTX
סמ'ס קלאב הפרסומת הראשונה לרשת הלואוקוסט של וולמארט בסופרבול, מציגה את קווין הארט הקורע, שמתרברב שהוא יכול לסרוק בעצמו את המוצרים ולדלג על התור בקופות, למרות שניכר לעין שכל הלקוחות בחנות משתמשים בשירות הזה. "סרוק וצא נועד רק עבורי, אנשים. יודעים מה נועד עבורכם? התור. אתה מריח את האוויר? פה זה VIP. אתה לא VIP, תנשום את האוויר החוצה בחזרה".
פרסומת סופר בול - סמ'ס קלאב עם קווין הארט
Verizon ג'ים קארי משחזר את תפקידו כ"כייבל גאי" שמגיע לבית לקוחה עם כבלים ונדחה על ידה כי יש לה אינטרנט אולטרה מהיר 5G ביתי של ורייזון.
פרסומת סופר בול - ג'ים קארי Verizon
טויוטה הפרסומת למותג היפני מתהדרת במניפת סלבריטאים ששם המשפחה שלהם הוא ג'ונס (טומי לי, לזלי, ראשידה). הם נוהגים בטויוטה ואז מגיע ניק ג'ונאס והורס את ההרמוניה.
פרסומת סופר בול - ג'ונס טויוטה
BIC סנופ דוג ומרתה סטיוארט מפרסמים את המצת EZ של BIC עם המון רמיזות למה שסנופ באמת אוהב להצית אבל בפועל מדובר במרשמלו ונרות וניל.
פרסומת סופר בול - סנופ דוג מרתה סטיוארט BIC
BMW IX ארנולד שוורצנגר בתפקיד זאוס וסלמה האייק בתפקיד הרה, שניהם בטיימינג קומי מחשמל, מנסים לפרוש מהאולימפוס וזאוס קצת מתקשה להסתגל.
פרסומת סופר בול - ארנולד שוורצנגר וסלמה האייק ל-BMW החשמלית
אמזון אלקסה סקרלט ג'והנסן ובן זוגה קולין ג'וסט מדגמנים מה היה קורה לו לעוזרת האישית אלקסה היה הכוח לקרוא מחשבות. קולין: "כשאת צריכה לצלם סצנות עם גברים חתיכים זה כיף או שזה הכי נורא"? סקרלט: "הכי נורא". אלקסה מתחילה לנגן: "טל מי לייז טל מי סוויט ליטל לייז". אלקסה גם חושפת שאת הלחם שסקרלט "אפתה" עבור הארוחה לפי מתכון של סבתא שלה, היא בעצם קנתה בהולפודס, עוד מותג של אמזון.
פרסומות סופר בול - הפרסומת של אלקסה של אמזון
ג'נרל מוטורס מייק מאיירס מחיה את תפקידו כד"ר evil מאוסטין פאוארס, כולל סייד קיקס כמו מינדי סטרלינג, סת' גרין ורוב לואו, בפרסומת להצלת העולם על-ידי כלי הרכב החשמליים של החברה.
פרסומות סופר בול - השחקנים של אוסטין פאוור מפרסמים את ג'נרל מוטורס
פרינגלס אין פה הרבה, למעט חובב פרינגלס עם יד תקועה באריזה הגלילית עד יום מותו. סיטואציה שאינה זרה לרבים מאיתנו. ברקע ליונל ריצ'י שר: תקוע איתך עד הסוף.
פרסומת סופר בול - ליונל ריצ'י פרינגלס
Planet Fitness ויליאם שאטנר ולינדזי לוהאן בפרסומת קולעת לפלאנט פיטנס, עם הרבה מודעות עצמית.
לינדזי לוהאן מפרסמת את פלאנט פיטנס
גרינלייט טיי בארל ממשפחה מודרנית קונה הכל, כולל את טיטאניק, ביצת פבראז'ה, פגסוס (לא התוכנה) בפרסומת לגרינלייט תוכנה לחינוך פיננסי לילדים. המסר קצת בומרי אבל הקסם הבארלי עובד.
פרסומת סופר בול - טיי בארל גרינלייט
הפרסומות שכדאי לצפות בהן בגלל הסלב
הלמנ'ס של יוניליוור יוניליוור רוצה להציג את עצמה כלוחמת בבזבוז מזון. לשם כך היא שכרה את אגדת ה-NFL ג'רוד מאיו ששם משפחתו מזכיר מיונז. הוא מונע מאנשים לזרוק מזון ומציע להם להכין משהו ממיונז. בין האנשים: פיט דייוידסון, כוכב סאטרדיי נייט לייב המככב בימים אלה גם בליבה של קים קרדשיאן.
פרסומת סופר בול - ג'רוד מאיו - יוניליוור הלמנ'ס
טאקו בל טאקו בל חזרה לסופרבול אחרי כמה שנות היעדרות, עם דוג'ה קאט, שמשתעממת בבית הספר לליצנות ככל הנראה של מקדונלד'ס. היא מתעוררת לחיים שהיא מבריזה לטאקו בל עם ליצנים נוספים. ברקע: קאבר של דוג'ה ללהיט הניינטיז סלבריטי סקין.
פרסומת סופר בול - דוג'ה קאט לטאקו בל
Squarespace זאנדייה, ה-כוכבת של ספיידרמן ושל פרק 5 של אופוריה, מוכרת צדפים על חוף הים וזה עובד בעזרת סקוורספייס.
פרסומת סופר בול - זאנדייה Squarespace
טימובייל פרסומת עם מיילי סיירוס והסנדקית שלה דולי פרטון שמקדמות "הצלת" טלפונים שפועלים על 5G אבל תקועים ברשתות עבר.
פרסומת סופר בול - מיילי סיירוס לטימובייל
סקצ'רס וילי נלסון טוען שהסניקרס של סקצ'רס עושים לו יותר מדי נעים ולא הגיוני שזה חוקי.
פרסוצת סופר בול - וילי נלסון לסקצ'רס

הפרסומות המרגשות

גוגל גוגל מקדמת את המצלמה החדשה בסלולרי שלה פיקסל 6, שלטענת החברה מייצגת טוב מתמיד אנשים עם גווני עור כהים. ברקע: ליזו שרה בייבי תן לי אור.
פרסומת הסופר בול של גוגל
קיה EV6 החשמלית כלב רובוט מתוק מחפש בעלים של רכב חשמלי שיטעין אותו.
פרסומת סופר בול - קיה החשמלית
שברולט ולסיום, ילדי הסופרנוס התאחדו בפרסומת לשברולט הדור החדש. הפרסומת היא שחזור הפתיח של הסדרה, רק שהפעם מדו (ג'יימי לין סיגלר) נוהגת בשברולט חשמלית בניו ג'רזי ולא אביה. בסוף הנסיעה היא פוגשת ומחבקת את אנתוני ג'וניור (רוברט אילר). מרגש לראות אותם שוב.
פרסומת סופר בול - ילדי הסופרנוס מתאחדים לשברולט