רואי חשבון? לידעתכם: על פי מודעת הדרושים של המוסד, ארגון הביון הישראלי מחפש רואה חשבון "לתפקיד מאתגר המשלב עבודת שטח לא שגרתית". המועמד נדרש להיות בעל שלוש שנות ניסיון לפחות ונסיון בביקורת חברות פרטיות.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
בנוסף, יש עדיפות לבוגרי אחת מארבע החברות הגדולות: Deloitte/ EY/ KPMG/ PwC, ויתרון יינתן למי שיש לו ניסיון במחלקה כלכלית או רקע במיזוגים ורכישות בין-לאומיות. נדרשת אנגלית ברמה גבוהה מאוד וידע בשפה נוספת מהווה יתרון. יתרון נוסף יינתן למועמדים שהם גם בעלי תואר במשפטים. ולסיום - המועמד צריך להיות בעל נכונות לנסיעות תכופות לחו"ל.
1 צפייה בגלריה
רואה חשבון
רואה חשבון
רואה חשבון
(צילום: shutterstock)
המוסד מחפש גם איש מבצעים ביחידה לאיסוף מודיעין למה שמוגדר "עבודה מאתגרת ודינמית בחוד העשייה המבצעית". מהמועמד נדרשות: "יכולת עבודה בצוות; יכולת התמודדות עם מצבי לחץ וחוסר ודאות; יכולת בין-אישית טובה; נכונות לנסיעות תכופות לחו"ל (מגורים בארץ); שפות זרות - יתרון; יכולות טכניות ("ידיים טובות") - יתרון; יכולות טכנולוגיות - יתרון. אופטימיות, חוש הומור וספונטניות - יתרון משמעותי.
ואם זה לא מספיק: המוסד מחפש מבצע או מבצעת באגף המבצעי בתחומי תוכן מגוונים, חדישים וחדשניים. מאפייני אישיות ייחודיים נדרשים מהמועמד: כישורים בין-אישיים, כריזמה ויכולת להניע אנשים ולהובילם, יכולת תפקוד גבוהה בריבוי משימות, במצבי לחץ ובמצבי עמימות וחוסר ודאות, יצירתיות ויכולת אלתור, ויכולת לימוד גבוהה.
יתרון יינתן לבעלי ניסיון בתחום עסקי או מסחרי, וניסיון עבודה בחו"ל או מול חו"ל. העבודה בתנאים דינמיים וכוללת פעילות רבה בחו"ל. קיימת אופציה לשליחות משפחתית.
עוד מחפש המוסד אחר יועץ עסקי וכן קציני איסוף באגף המבצעי, שמהם נדרש: עוצמה אישיותית ויכולת להניע ולהוביל אנשים; יכולות בינאישיות יוצאות דופן, קור רוח ויכולת תפקוד גבוהה בריבוי משימות ולחצים; יכולת אלתור ועבודה בתנאי אי וודאות. שליטה בשפות זרות - יתרון (אך אינו תנאי).
שירות ביטחון כללי מחפש גם הוא אדם למשרה לא שגרתית: במאי ועורך לתחום המולטימדיה. המועמד נדרש לבימוי והובלת פרויקטים של וידאו, משלב קבלת הבריף, דרך כתיבת תסריט, בימוי ימי צילום ועריכת הסרטון ועד אישור הסרט לשביעות רצון הלקוח. הבמאי נדרש להפקת סרטים בעיקר להכשרות והדרכות פנימיות אך גם לסרטים מבצעיים של השב"כ.