חברת פרטנר יוצאת בקמפיין לחבילת תקשורת חדשה בשם ALL IN, רק שלא מדובר בחידוש כי החברה כבר היום מציעה חבילה דומה, כשהבדלי המחירים זניחים. החבילה כוללת: שירות פרטנר TV ונטפליקס (במסלול סטנדרט), אינטרנט סיבים אופטיים במהירות 1 ג'יגה וקצב העלאה של 100 מ"ב, מגדיל טווח לשיפור קליטת WiFi ונתב כשחודש ראשון ללא עלות.
החל מהחודש השני, תשלמו על החבילה 215 שקל לחודש, או בשקלול המבצע: 197 שקל לחודש. עם נתב בהשכרה המחיר יתייקר ב-25 שקל לחודש. כלומר: 240 שקל לחודש או בשקלול המבצע: 220 שקל לחודש בשנה הראשונה.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
2 צפייה בגלריה
חנות פרטנר
חנות פרטנר
חנות פרטנר
(צילום: יאיר שגיא)

אין חידוש לעומת המבצע הקודם של החברה שעדיין רץ

רק שכבר היום פרטנר מציעה במבצע (עד 31 בדצמבר) חבילה זהה בשם future triple ב-225 שקל לחודש, או בתוספת נתב ב-250 שקל, בהטבה של חודשיים ב-79 שקל לחודש.
כלומר, בחישוב מחיר ממוצע לשנה, מדובר ב-200 שקל לחודש לעומת 197 שקל בחודש של החבילה של פרטנר כעת - חיסכון של 3 שקלים לחודש בלבד. עם תוספת נתב, המחיר יעלה ל-250 שקל לחודש, בשקלול חודשיים של מבצע (104 שקל לחודש, או 208 שקל לחודשיים, שכן המבצע לא כולל נתב) המחיר החודשי לשנה הראשונה יעמוד על 225.6 שקל לחודש. כלומר, בחבילה עם נתב, המחיר משתפר ב-5.6 שקלים לחודש בשנה הראשונה לעומת המבצע הקודם. רק בתום השנה הראשונה מדובר בחיסכון של 10 שקלים לחודש לעומת המבצע הקודם של פרטנר.
מי שיצטרך מתאם תומך יוסיף עוד 5 שקלים בחודש לעסקה עבור מתאם בהשכרה. מי שמעוניין במהירות העלאה גדולה יותר של 250 מ"ב יוסיף עוד 10 שקלים בחודש. ממיר ראשון ניתן פה ללא עלות, אך כל ממיר נוסף יעלה 15 שקל בחודש עד חמישה ממירים, כשרצוי פשוט להתקין אפליקציה במקום ממיר נוסף.
2 צפייה בגלריה
המבצע הנוכחי של פרטנר. כמעט אותו מחיר
המבצע הנוכחי של פרטנר. כמעט אותו מחיר
המבצע הנוכחי של פרטנר. כמעט אותו מחיר
(יח"צ)
אם אתם מעדיפים ממיר מסוג Jade תשלמו 4.90 שקלים פר ממיר החל מהממיר הראשון. מי שרוצה להוסיף עוד מגדיל טווח נוסף לזה הקיים באופן מובנה בחבילה, ישלם על השירות 14.5 שקל לחודש עד חמש יחידות. תוספות נוספות בתשלום: חבילות ספורט, סדרות טורקיות ושירותים חיצוניים כמו דיסני + למשל.
התקנת נקודת שקע פה היא בחינם, אבל יש עלות של התקנת סיבים בבית פרטי או בניין עד 4 קומות של 499 שקל תשלום חד פעמי.

המחירים של המתחרות פחות טובים

למרות זאת, מדובר במחירים טובים לסוג כזה של חבילה. לסלקום לשם השוואה, יש חבילה ב-189 שקל לחודש לשנה בשם פייבר TV, על טלוויזיה ותשתית סיבים 1 ג'יגה (ללא עלות בבניין עם 5 קומות ומעלה. בצמוד קרקע או עד 4 קומות: 499 שקל התקנה). כשהמחיר עולה ל-209 שקל בחודש עם מגדיל טווח. החבילה כוללת נתב בניגוד לחבילה של פרטנר, אבל היא לא כוללת נטפליקס. לנטפליקס יש להוסיף עוד 54.9 שקל בחודש.
בהוט יש חבילות טריפל שכוללות טלפון וסיבים עד 5 ג'יגה, ב-69 שקל לחודש לחודשיים הראשונים ולאחר מכן 199 שקל לחודש ל-9 חודשים; או 99 שקל לחודש לשלושה חודשים ואז 299 שקל לחודש ל-9 חודשים. שכירות מודם ומגדיל טווח תוסיף לכם עלות של 29.9 שקל בחודש. רק דמי ההתקנה סבירים שם: 169 שקל חד פעמי או 85 שקל למצטרפים באתר.
המבצע הכי קרוב שמצאנו לזה ב-yes הוא מבצע: חבילת טריפל שכוללת חודשיים טלוויזיה מתנה (רק רכיב הטלוויזיה שדימו לב) עם התקנת תשתית ללא עלות ו-399 שקל בבית פרטי. היא גם כוללת נתב חינם לחודשיים, כשמהחודש השלישי עלות שכירות נתב: 19.90 שקל לחודש. סך הכל המחיר הוא: 120 שקל לחודש בחודשיים הראשונים, ובחודשים 12-3 המחיר מזנק ל-199 שקל לחודש. כלומר 186 שקל לחודש בשקלול עם המבצע, או עם נתב: 202.4 שקל לחודש. שני ממירים כלולים פה ושירות הטלוויזיה הוא סטינג TV לא yes (אחרת המחיר מזנק לעד 299 שקל בחודש). אין כאן מגדיל טווח ואין נטפליקס. על אלה יש לשלם בנפרד.