חברת המזגנים טורנדו שבשליטת האחים רונן ועודד בזזי ובניהול יגיל וויט, הודיעה היום (ג') שהיא מתחילה לשווק את מזגני היוקרה מיצובישי Heavy מבית תאגיד התעשיות היפני Mitsubishi Heavy Industries (MHI). טורנדו היא מתחרה זולה יחסית בשוק המזגנים, כך שמדובר בשינוי מהותי בתמהיל המוצרים שהיא מציעה. בעקבות העלייה התלולה במחירי השילוח הימי, טורנדו העלתה מחירים ב-10%-7%.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
המותג יימכר לצרכנים פרטיים בהחל מ-3,300 שקל, לעומת החל מ-1,500 שקל במותגים אחרים של הקובצה כמו סאגה. לפי החברה מחיריו יהוו גבוהים בכ-30% ממחירי השוק. טורנדו תמכור גם מערכות מיזוג לחללים גדולים, למגדלים ולמשרדים. מהחברה נמסר: "הוא מיועד גם ליזמים, קבלנים, מהנדסים, אדריכלים, מפקחים ומעצבים שמחפשים פתרונות מיזוג אוויר הן הקהלים המקצועיים והן קהלי המטרה (מעמד סוציו-אקונומי גבוה) תופסים את מזגני מיצובישי כאיכותיים ויקרים - סמל סטטוס. יש להם יעילות אנרגטית של עד 6 COP, עם רמת רעש נמוכה של 19 דציבלים. בכל המזגנים קיימת אפשרות לחיישן תנועה המזהה תנועה בחלל ומתאים את הטמפרטורה בהתאם".
1 צפייה בגלריה
(צילוםף shutterstock)
"אנחנו כבר עובדים עם חמישה ספקים ופה יש פה הזדמנות לפנות לקהלים חדשים ממעמד סוציו-אקונומי גבוה", אמר רונן בזזי. "הוא לא יימכר ברשתות החשמל אלא דרך מתקינים וקבלנים. אני חושב שהמותג יקדם אותנו להגעה ליעד שהצבנו לעצמנו – להגיע למחזור מכירות של מיליארד שקל בחמש השנים הקרובות שכבר היום אנחנו מגלגלים למעלה מחצי מיליארד שקל. היעד שלנו למכור מיצובישי ב-150 מיליון שקל תוך 3 שנים, שתי מערכות VRF חדשות שיניבו 50 מיליון שקל ובעתיד נשיק משאבות לחימום מי בריכות שישלימו את ההגעה ליעד של מיליארד שקל".
למיצובישי מחזור מכירות של 24 מיליארד דולר וכ-80 אל עובדים בעולם. קבוצת טורנדו מוצרי צריכה בע"מ הוקמה בשנת 1988 והיא חברה ישראלית בבעלות פרטית, המתמחה במתן פתרונות בתחום מיזוג האוויר הביתי והמסחרי. טורנדו מחזיק בנתח שוק של כ-28% בקמעונאות (עפ"י GFK), הישג יפה לאור העובדה שהמתחרים שלו הם הענקיות: אלקטרה ותדיראן.