גל ההתייקרויות מתרחב: יצרנית הבשר, הנקניקים ותחליפי הבשר זוגלובק הודיעה לקמעונאים על העלאת מחירים בשיעור ממוצע של 9%. חלק מהמוצרים יתייקרו בשיעורים גבוהים יותר.
זוגלובק היא אחת מ-20 הספקים הגדולים, ובעלת משקל משמעותי בשוק הבשר המעובד ומקררי הנקניקים והנקניקיות. ההתייקרות שביצעה עלולה לגרור את מתחרותיה בענף.
זוגלובק מצטרפת לפעימה השנייה של ההתייקרויות שייכנסו לתוקף בתחילת מרץ, יחד עם אסם שתייקר את המוצרים ב-9%; סלטי שמיר, המייצרת גם את הסלטים למותג הפרטי של שופרסל (העלאה של 15%); יוניליוור, שתעלה את מחירי הגלידות, הקרמבו והשוקולד בעד 15%; ויליפוד שתעלה את מחירי האורז, האטריות, השימורים והרטבים האסייאתיים בשיעור של עד 15%; וד"ר פישר שתעלה את מחירי השמפו והקרמים בשיעור של 8%.
הבוקר כבר העלו חלק מהקמעונאים את מחירי מוצרי שטראוס שזינקו בתחילת החודש בשיעור של עד 25%, ואת מחירי מוצרי שסטוביץ', ובהם פסטה ברילה, משחות השיניים של קולגייט ומוצרי הניקיון של אג׳קס, בשיעור של עד 20%. ההתייקרויות נכנסו לתוקף למרות שבידי הקמעונאים מלאי שקנו במחירים הקודמים.
זוגלובק נמצאת בבעלות משפחת זוגלובק ובניהולו של אלי זוגלובק.