תקלה גרמה לצרכנים להגיע לאסוף חבילות שכבר נמסרו להם: צרכן שקנה ב-Temu הגיע לחנות בה הוא אוסף משלוחים ונאמר לו שאין בה שום חבילה בשבילו, למרות שקיבל הודעה על משלוח. לפי הבעלים של בית העסק, לפחות 30 צרכנים שקנו באתר הסיני הגיעו למקום כדי לבקש חבילות שלא הגיעו.
הצרכן חשש שמדובר בבלגן משלוחים כלשהו וכתב לשירות הלקוחות בוואטסאפ, שם נשלחה לו ההודעה הבאה: "שימו לב – במידה וקיבלתם הודעה לאסוף משלוח על משלוח ישן – מדובר בתקלה. אנחנו מתנצלים על כך".
לפי חברת השליחויות באזזר (זיגזג) – מדובר בטעות מיחשובית שלפי ההערכה פגעה בכמה אלפי צרכנים: "אירעה תקלה טכנית: נשלחו הודעות על משלוחים שכבר נמסרו. לקח שעה או שעתיים עד שזיהינו את זה ומייד שלחנו הודעת תיקון. זיהינו את זה רק שאנשים החלו להתלונן. בדקנו וראינו שיש כל מיני הודעות שתקועות בלופ. ברגע שעשינו אתחול מחדש למערכת זה השתחרר. ברגע שעלינו על התקלה מייד שלחנו הודעת התנצלות".
ייתכן שלא שמו לב להודעת תיקון? "כן בהחלט. אחת הבעיות הנפוצות זה שאנשים פשוט לא מסתכלים על הודעות הסמס שלהם. מסתכלים סלקטיבית. אנשים כנראה קיבלו הודעה אחת וזה יושב לך בראש שאתה צריך ללכת לאסוף את החבילה ואתה לא בודק עוד פעם. בקיצור ליבי ליבי עם האנשים שנפגעו אבל עשינו את הכל. ייתכן שיש לקוחות שלא קיבלו הודעה, או שלא ראו אותה. אנחנו מתנצלים מעומק ליבנו".
לחברת Temu אין קשר לתקלה האמורה. החברה החלה לשלוח לישראל מסין ואתר הסחר האלקטרוני שלה נחשב לאחד המצליחים בעולם. לאחרונה פורסם שחברת האם שלה PDD, הפכה לחברה בעלת השווי הגבוה ביותר בסין במגזר האונליין. זאת אחת מחברות המסחר המקוון המצליחות בעולם, שלצד SHEIN נוגסת בנתחי השוק של עלי אקספרס ואמזון. החבילות שלה נשלחות לארץ דרך חברות עמילות מכס ומופצות על ידי חברות משלוחים פרטיות. דואר ישראל עדיין לא עובדת עם Temu.