קבוצת HOT, המנוהלת על ידי טל גרנות-גולדשטיין, בחרה בקבוצת הפרסום גיתם BBDO, המנוהלת על ידי עדו הר-טוב, כמשרד הפרסום שינהל את התקציב של החברה.
קבוצת HOT מציעה טלוויזיה רב-ערוצית, שירותי סלולר ותשתית אינטרנט עם סיבים אופטיים בפריסה ארצית. לאחרונה השיקה החברה את מותג החשמל הפרטי HOT energy, ומציעה מסלולים משולבים של שירותי תקשורת וחשמל. HOT היא חלק מקבוצת התקשורת העולמית Altice, הפעילה בצרפת, פורטוגל, ארה"ב, הרפובליקה הדומיניקנית וישראל.
גיתם הצטרפה למערך הפרסום של HOT באמצע 2022, כשקיבלה את תקציב הפרסום של NEXT TV, מותג שידורי הסטרימינג של HOT, וכעת נבחרה לטפל בכלל מותגי הקבוצה.
טל גרנות גולדשטיין, מנכ"לית קבוצת HOT, מסרה: "HOT מובילה בימים אלו אסטרטגיה חדשה שמבטיחה שנמשיך להתחבר ללקוחותינו בדרכים חדשניות ומשמעותיות. אנחנו שמחים על ההצטרפות של גיתם ומצפים לעבודתנו המשותפת".
לדברי עדו הר-טוב, מנכ"ל קבוצת גיתם: "אנחנו נרגשים לצאת למסע המשותף עם הוט, קבוצת התקשורת המובילה בישראל, ולהשיק איתה שפה חדשה ומוצרים חדשים למען לקוחותיה".