מקורות של בועות מספרים כי הדוגמנית והשחקנית יערה בנבנישתי, המתגוררת בתאילנד, לוהקה למשבצת שגרירת מותג הטיפוח האורגני ecoLove. בשוק מעריכים את החוזה בכמה מאות אלפי שקלים, כשהקמפיין הראשון צולם בתאילנד. ההתקשרות של בנבנישתי כוללת גם שיתוף פעולה של המותג עם עמותת ONE DAY, שבה היא מתנדבת בשנים האחרונות. במסגרת זו יושק פרויקט התנדבותי ראשון מסוגו בישראל שיכלול את מוצרי ecoLove.

תמיד תעלה המנגינה

ב-6 בינואר הלך לעולמו אחד מגדולי פזמונאי ישראל, יורם טהרלב. הרצליה החליטה להצדיע בימים אלה לתושבה לשעבר, ובשלטי חוצות ברחבי העיר עלו שיריו האהובים. בכל מודעה מוצגות מספר שורות מתוך שיר אחד של טהרלב, לצד דיוקנו, ובנוסף ברקוד לסריקה, שמוביל לפלייליסט עם שיריו. "יורם טהרלב ז"ל, אזרח כבוד של העיר הרצליה, השאיר אחריו מורשת עצומה של תרבות ורוח", אומר ראש העירייה משה פדלון. "הקמפיין שיזמנו הוא דרכנו הצנועה להמחיש את הערכה וההוקרה שלנו ליורם".
5 צפייה בגלריה
יערה בנבנישיתי
יערה בנבנישיתי
יערה בנבנישיתי
(צילום: דנה לביא)
5 צפייה בגלריה
שלט חוצות בהרצליה עם אחד משיריו של יורם טהרלב
שלט חוצות בהרצליה עם אחד משיריו של יורם טהרלב
שלט חוצות בהרצליה עם אחד משיריו של יורם טהרלב
(צילום: דוברות עיריית הרצליה)

קרן אן תופיע בישראל ב-17 בפברואר

דסק המוזיקה של בועות מדווח כי קרן אן תגיע במיוחד לישראל ב-17 בפברואר, למופע חד־פעמי במלון דן קיסריה, במסגרת סוף שבוע רומנטי שאחרי יום ולנטיין. אן תארח את החבר אסף אמדורסקי ותשוב מיד אחרי לפריז. בקולינרי: ארוחה של השף שרון כהן ממסעדת שילה בת"א, שיצטרף לשף המלון דניאל פוגל.

תוכנית ההכשרה של בנק הפועלים

דסק הקהילה שלנו מדווח כי בנק הפועלים חבר לשיתוף פעולה עם קמפוס נבון ברמלה לקידום ושילוב נשים בתעסוקה. גובשה תוכנית בה שולבו 64 נשים תושבות העיר והסביבה, שעברו הכשרה מקצועית.

סניף ראשון לפליינג טייגר בישראל

קניון עזריאלי בת"א לבש חג, כמו שאמרו פעם הגששים, עם פתיחת הסניף הראשון של הרשת הדנית פליינג טייגר קופנהגן, המוכרת מוצרים לבית ולמשרד במחירים הנחשבים לנמוכים. דנה עזריאלי הגיעה לכבד, כמו גם אופיר אורן, מנכ"ל הקניון. הפוקוס היה גם על מי שלא הגיע: אורי קילשטיין, מנכ"ל קניוני עזריאלי, שנאלץ לפרוש לאחר שהתברר שהוא מועמד לתפקיד מנכ"ל שופרסל. הראל ויזל, בעל הזיכיון של הרשת בישראל, פתח שמפניה וגזר את הסרט. מהנהלת הרשת הדנית הגיע יאנס מיקלסון, סמנכ"ל המכירות. המנכ"ל מרטין גרמין נותר בבית בקופנהגן אחרי שנחשף לחולה קורונה. בריאות.
5 צפייה בגלריה
דנה עזריאלי ויאנס ארופ מיקלסון
דנה עזריאלי ויאנס ארופ מיקלסון
דנה עזריאלי ויאנס ארופ מיקלסון
(צילום: שוקה כהן)

ברקו הגיע לברך

בחברה החדשה "אס מדיה" חנכו את המשרדים בת"א. בין אלה שהגיעו לברך את המייסדת והמנכ"לית אודליה ספרן היו איל ברקוביץ', מנכ"ל רדיו ת"א אבי משולם וסמנכ"לית פתאל ענת אהרון.

המכללה האקדמית לחינוך אורנים מתחדשת

המכללה האקדמית לחינוך אורנים והמועצה האזורית זבולון הוציאו לדרך את EDGE, המרכז לחדשנות בחינוך תחת הניהול האקדמי של ד"ר דני גליק.

1,500 מלגות לסטודנטים

הבנק הבינלאומי יוצא בתוכנית תמיכה לסטודנטים, "מובילים להצלחה" ומעניק 1,500 מלגות בדמות קורסים של האוניברסיטה הפתוחה עבור חיילים וחיילות ומתנדבות ומתנדבי שירות לאומי בעלי קשיים כלכליים.

ביקור באתר של אסדת הגז

מנכ"ל קבוצת אנרג'יאן, מתיוס ריגס, ביקר השבוע באתר היבשתי של החברה בחוף דור ועקב מקרוב אחר הקמת מערך הצנרת והמתקנים היבשתיים שבנייתו הושלמה ועורך בימים אלו השלמות אחרונות.
אסדת הקידוח הצפה של אנרגי'אן, (ה-FPSO), שתמוקם במרחק של כ-90 ק"מ מן החוף ובאמצעותה יופק הגז הטבעי ממאגר כריש, עתידה להגיע למיקומה בחודשים הקרובים.
5 צפייה בגלריה
מנכ"ל קבוצת אנרג'יאן מתיוס ריגס
מנכ"ל קבוצת אנרג'יאן מתיוס ריגס
מנכ"ל קבוצת אנרג'יאן מתיוס ריגס
(קינסט)

"הכל, רק לא לשתוק''

ביום חמישי נערך אירוע המחאה ''הכל, רק לא לשתוק'', להעלאת מודעות לסמי אונס ולעידוד נפגעות ונפגעים להתלונן. מאחורי היוזמה עומדת אופיר שטוי, שעברה אונס לאחר שסוממה לפני כ-3 שנים. לאירוע, שנערך בבר היין התל־אביבי דון ג'וזפה בהנחיית העיתונאית אפרת וכטל, הגיעו גם כוכבי העונה האחרונה של חתונה ממבט ראשון: מנו כהן, לירון פז וניצן שיק.
5 צפייה בגלריה
מנו כהן, לירון פז ואופיר שטוי
מנו כהן, לירון פז ואופיר שטוי
מנו כהן, לירון פז ואופיר שטוי
(צילום: מטיאס פליו)

מינויים

  • יעקב ערמון מונה למנהל המחקר והפיתוח של קבוצת חקלאי גרנות.
  • מיכאל לוין מונה לסמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת אחים דוניץ.
  • יפתח אקרם מונה לסמנכ"ל השיווק של חברת אימפקס.
  • קרן וייזמן מונתה למנהלת חוויית הלקוח הדיגיטלית של רשת מתחמי האירוח והנופש Selina.
  • יובל שני מונה למנכ"ל שלמה innovation בקבוצת שלמה.
  • מני אקוניס מונה למנכ"ל קבוצת נגב.
  • עו"ד אמיר פלמרי מונה כשותף במשרד לוצאטו עורכי דין.
  • עמרית ינילוב־עדן נבחרה למנכ"לית מרכז עצמה.
  • איתי ראב"ד מונה למנכ"ל חברת הקורקינטים השיתופיים LIME ישראל.
  • ד"ר מוטי גיגי, ראש המחלקה לתקשורת במכללה האקדמית ספיר, נבחר לחבר הנהלה באגודה הסוציולוגית הישראלית, וישמש כנציג מטעם המכללות האקדמיות.