חברת טרמינל איקס, שמפעילה את אתר האופנה אונליין שבבעלות קבוצת פוקס וניר הורוביץ, חתמה על מזכר הבנות לרכישת השליטה במותג האיפור עדה לזורגן.
בחתימת ההסכם תקבל לזורגן 8 מיליון שקל, כאשר מדובר בעסקה בשלבים במסגרתה לזורגן יכולה לקבל עד 13.5 מיליון שקל עבור חלקה - מותנה בביצועים עתידיים של החברה.
1 צפייה בגלריה
חנות של טרמינל X
חנות של טרמינל X
טרמינל X
(צילום: יח"צ)

טרמינל תרכוש את השליטה (51%) עם אופציה לרכישת מניות נוספות עד 75%. "אנחנו מאמינים כי עדה לזורגן היא חברת איפור טובה עם פוטנציאל בארץ ובעולם", אמר ניר הורוביץ, מנכ"ל טרמינל.
זו הפעם הראשונה שטרמינל רוכשת פעילות בתחום הקוסמטיקה. בשנתיים האחרונות נמכרו מוצרי לזורגן באתר טרמינל לצד מותגי איפור וקוסמטיקה בינ"ל ומקומיים.
עדה לזורגן היא מאפרת ידועה, בעלת בית ספר לאיפור - שכלול ברכישה. היא גדלה בארה"ב ואת לימודי הקוסמטיקה סיימה בבית הספר של אליזבת ארדן והחלה לעבוד בחנות איפור . לאחר מכן עברה לת"א והפכה למאפרת של הסלבס דאז. בשנות ה-80 חזרה לניו יורק והפכה מאפרת אישית של מריה קארי, סנדי לאופר ועוד. עבודות האיפור שלה הופיעו במגזיני אופנה בינ"ל. בשנות ה-90 חזרה לישראל, החלה לייצר ליין משלה ופתחה בית ספר לאיפור. בנה גיא משמש מנכ"ל החברה.
המותג מעסיק ידוענים שמפרסמים את המוצרים ברשת. הורוביץ אמר כי "מנתוני המכירות בשנתיים האחרונות ראינו את חוזקת המותג והפוטנציאל של המוצרים להתרחב בארץ ובעולם".
אחרי המכירה עדה, בעלה רמי ובנם וגיא, יישארו בתפקידיהם בחברה. מוצרי עדה לזורגן מיוצרים בישראל ונמכרים במחיר סביר. לדברי הורוביץ, "יש לנו הרבה מה לתרום למותג. זה חלק מאסטרטגיית הרכישות שלנו שהחלה ברכישת סי סטאר - חברת אופנה שרכשנו לפני שנתיים, סטרונגפול מותג לבגדי ספורט מקצועיים וכעת רכשנו את לזורגן וזאת לא הרכישה האחרונה".
מחזור טרמינל איקס יגיע השנה לכ-500 מיליון שקל.