אלמנתו של מייסד אפל סטיב ג'ובס, לורן פאוול ג'ובס, אשר הפכה לתורמת משמעותית ומשקיעה באמצעות חברת אמרסון קולקטיב בראשותה, רכשה בית פרטי בעסקה היקרה ביותר מסוגה אי פעם בסן פרנסיסקו.
על פי מסמכים שהוגשו לעירייה, גוף שנקרא "מיסטר רוג'רס טראסט" (The Mister Rogers Trust) שילם 71 מיליון דולר עבור הנכס שבשכונת פסיפיק הייטס. הוול סטריט ג'ורנל היה הראשון שזיהה את פאוול ג'ובס כרוכשת, כך מפי מקורות שלא הזדהו.
1 צפייה בגלריה
טים קוק, לורן פאוול ג'ובס, ג'וני אייב וקארה סווישר
טים קוק, לורן פאוול ג'ובס, ג'וני אייב וקארה סווישר
לורן פאוול ג'ובס
(צילום: Getty)
מוכרי הנכס הם סלואן לינדמן ברנט (Sloan Lindemann Barnett), בתו של המיליארדר המנוח ואספן האמנות ג'ורג' לינדמן, ורוג'ר ברנט, מנכ"ל חברת מוצרי התזונה Shaklee Corp. הזוג רכש את הנכס בשדרות ברודוויי 2840 בשנת 2011 תמורת 33 מיליון דולר, וביצע שיפוצים נרחבים בנכס.
למרות שהמכירה שברה את שיא המחיר בעיר, עדיין מדובר בסכום נמוך ממה שביקשו המוכרים בתחילה, שעמד על כ-100 מיליון דולר. הנכס ממוקם במה שמכונה "שדרת המיליארדרים", הידועה בבתים היוקרתיים שמצויים בה.
שיא המחיר הקודם שנרשם בעיר היה על נכס שנמכר ב-2021 תמורת 43.5 מיליון דולר. על פי מידע של אתר PrepertyShark, הבית נבנה ב-1916 ומכיל שלוש קומות המשתרעות על פני כ-1,600 מ"ר. פאוול ג'ובס ביצעה מספר השקעות בסן פרנסיסקו בשנים האחרונות, כולל רכישה של ה-San Francisko Art Institute ע"י ארגון ללא מטרת רווח שהיא מנהלת, מוקדם יותר השנה.