לצעוד בביטחה

נוחות ומתקנות
רשת קולומביה מציעה לנשים נעלי הליכה, ביניהן את נעלי Trailstorm Mid Waterproof W. הנעל אטומה למים ולרוח. לסולייה עמידות ואחיזת קרקע מקסימליות בתנאים יבשים ורטובים. הטכנולוגיה של הנעל מאפשרת תיקון דריכה לא סימטרית או דריכה על קרקע לא ישרה ובלימת זעזועים. מוצר ירוק המונע פגיעה בסביבה.
539.90 שקל באתר החברה ובאתרים נוספים
מחוספס ואותנטי
חברת קאטרפילר מציעה קולקציית נעלי גברים במראה מחוספס ואותנטי, בדגש על אזור עקב הרגל. הרפידה תומכת ומקנה יציבות אתלטית וגמישות בולמת זעזועים. עמידות למים, ובטנה מיוחדת, מונעת הזעה וריח לא נעים.
299־499 שקל. ברשת גלי ובאתרים שונים

קח תרמיל

מאחורי תיקי הגב של המותג Limon עומד יזם ישראלי, בן פוקס, שחי ודוגל באורח חיים ירוק. בהתאם לכך, כל התיקים של המותג מיוצרים מבדים ממוחזרים ומבקבוקי פלסטיק, לאחר ששתו מהם. בדי התיק חסינים למים, בעלי חלוקה פנימית וכמובן, מסייעים בשמירה אקולוגית על כדור הארץ (מאושרים למיחזור על־פי התקן הגלובלי GRS). מוצעים בשלל צבעים, כשכמעט בכל תיק יש ניצוץ צהוב (לרוב רוכסן), שמתכתב עם שם המותג: לימון.
החל מ־300 שקל. ברשת חנויות תיקים ומתנות, שיווק בלעדי בישראל על ידי קבוצת זאוס

למען הבטיחות

לחות מרגיעה
חברת הרבלייף מציעה ג'ל אלוורה מרגיע שמעניק לחות לעור. מומלץ לשימוש לאחר חשיפה לשמש, לכוויות, עקיצות או שפשפות.
64 שקל. להשיג באתר
6 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)

עזרה בשטח
ערכת עזרה ראשונה של לייף, שכוללת, בין היתר פלסטרים, אגדי חבישה, כדורי צמר גפן, מספריים קטנים, פדים ודף הוראות עזרה ראשונה.
30.90 שקל. בסופר פארם
6 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)

בלי יתושים

צמיד דוחה יתושים, עם טבליית תמציות שמנים פעילים של לוונדר, גרניום, מנטה וציטרונלה. הטבליות יעילות ל־15 ימי שימוש, עמידות בפני מים ואינן באות במגע עם העור.
29.90 שקל. בסופר פארם

הגנה בהתזה

חברת Moraz צמחי מרפא, המתמחה במוצרים פרא־רפואיים, מציעה סדרת מוצרי הגנה מהשמש לכל המשפחה, מתאימים לעור רגיש והיפואלרגניים. ספריי ההגנה מתאים לכיסוי אחיד של העור בהתזה וללא צורך במריחה. אינו דביק, עמיד במים.
מחיר 89 שקל. ברשתות הפארם, בתי מרקחת ובתי טבע


6 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)


אופנתיים ומפנקים

שימו כובע
הטרנד של כובעי באקט מגיע לרשת Hoodies ב־3 דגמים: מנומר, זברה והדפס בנדנה, יכולים להקפיץ כל לוק, יוניסקס ועשויים 100% כותנה. את המראה אפשר לשדרג עם משקפי שמש, שהם פריט אופנתי כמעט הכרחי, אבל מעבר ל"לוק", חשובים גם לסינון קרני השמש המסוכנות.
39.90 שקל. בסניפים ובאתר

6 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)

כפכפי Havaianas הברזילאיים
מוצעים בשלל דגמים וצבעים, גם קלאסיים וגם במהדורות מיוחדות. לנשים, גברים וילדים. בין היתר מחדשת החברה הקיץ עם סנדלים, שכוללים רצועה סגורה בעקב.
140-50 שקל. להשיג בסניפים ובאתר

6 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)


קפה ברגע

ערכת קפה Amgazit. מגיעה בתיק, מתאימה למיכלי שסתום 230/450 גרם (נקנה בנפרד). הערכה כוללת כירה, פינג'אן נירוסטה, כוסות זכוכית בשרוול מרופד וכלים לסוכר ולקפה. הלהבה, שמרתיחה ליטר מים בדקות ספורות, עמידה גם ברוח חזקה.
259 שקל. בעזריאלי.קום

ישיבה נעימה

מחצלת ענק המתאימה לפיקניק בטבע, לחוף הים או ישיבה על הדשא. 2X3 מטרים.
49 שקל. בעזריאלי.קום
6 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)

הידעת?
הליכה נורדית הוא תחום ייחודי בתוך ספורט ההליכה. ההולכים משתמשים במקלות, שתוכננו לספורט זה. הם מאפשרים חלוקת עומס בין הידיים לרגליים, מפעילים את מרבית שרירי הגוף, שורפים יותר קלוריות, ובעלי יתרונות לבעלי מוגבלויות גופניות