חברת "ביטחון מיגון העורף טו־גו" מתמחה במתן פתרונות מיגון איכותיים ומהירים, מאושרי פיקוד העורף, לדירות בבניין, לבתים פרטיים, למשרדים ולעסקים. החברה מציעה מגוון אפשרויות למיגון חדר בדירה קיימת בכל קומה בבניין וגם אפשרויות לבנייה או הקמה של ממ"ד בחצר הבית – הכול, כאמור, באישור פיקוד העורף ובהליכים מהירים של פחות מ־30 יום.
5 צפייה בגלריה
מאות אלפי ישראלים רצים למקלט (אילוסטרציה)
מאות אלפי ישראלים רצים למקלט (אילוסטרציה)
מאות אלפי ישראלים רצים למקלט (אילוסטרציה)
(צילום: יח"צ)

בניית ממ"ד בחצר או בבית דו־קומתי

מדובר בפתרון מצוין ומומלץ לבעלי בתים פרטיים או בבתים דו־קומתיים, באמצעות בנייה בחצר או אספקת ממ"ד יביל מוכן בצמוד לבית. הפרויקט מנוהל על ידי הקבלנים המקצועיים והמנוסים בארץ, כולל ביצוע תיקונים וחתימה על כל האישורים הנדרשים בסיום התהליך.

חדר נוסף בבית

מלבד ביטחון, הממ"ד הופך לחדר נוסף המחובר לבית ויכול לשמש כחדר מגורים, עבודה, משרד ועוד. באותה הזדמנות ניתן לבצע גם תוספת בנייה או שיפוץ של הבית.

דואגים להיתר מהיר

היתר בנייה מפיקוד העורף מתקבל בהליך מהיר של עד 14 ימים. מוגבל עד אוקטובר 2024.

תוספת מיגון לחדר בדירת קומות, לפי הנחיות פיקוד העורף

גרים בדירת קומות? בשנים האחרונות פותחו ואושרו מספר פתרונות לשיפור מיגון חדר בדירת קומות, כאשר לא ניתן להוסיף ממ"ד. כל השיטות באישור פיקוד העורף.

מהן השיטות?

מיגון בשיטת "אופיר התזת בטון" - בשיטה זו מותז בטון של 12 ס"מ על רשתות הפרושות בשטח קירות החדר, ומתבצעת החלפה של החלון והדלת, לפי הנחיות פיקוד העורף, באישור מהנדס וללא צורך בהיתר מהרשות העירונית. בסיום החדר מוחזר כחדש.
מיגון בשיטת תמר - ציפוי קירות החדר ביריעות בליסטיות המעוגנות לרצפה ולתקרה ומאושרות על ידי פיקוד העורף, תוך ציפוי התקרה בלוחות פלדה והחלפת חלון ודלת תיקניים כמו בממ"ד. בסיום החדר מוחזר כחדש.

ציפוי קירות החדר בלוחות פלדה - מיגון לפי פטנט מאושר על ידי פיקוד העורף, באמצעות לוחות פלדה, תוך החלפת חלון ודלת והחזרת החדר כחדש בסיום.

המיגון משתלם - גם כלכלית

הישראלי הנבון והזהיר אינו ממהר לרכוש דירה ללא ממ"ד, גם שוכרי דירות בוודאות יעדיפו לגור בדירה עם ממ"ד. שמאים בדקו ומצאו כי הוספת חדר מוגן או ממ"ד בחצר הבית מעלה את שווי הנכס בכ־8% עד 14%, תלוי בגודל הנכס ומיקומו. מדובר לפיכך בהשקעה פשוטה ומהירה, המעלה הן את שווי הנכס והן את מחיר השכירות. תוספת שווי של מאות אלפי שקלים לנכס, לעומת הוצאה של החל מכ־100 אלף ש"ח.
5 צפייה בגלריה
בניית ממ"ד בחצר
בניית ממ"ד בחצר
בניית ממ"ד בחצר
(צילום: ללא קרדיט)

חנה אזולאי מנס ציונה, שהזמינה מיגון חדר בדירה קיימת בהתזת בטון, מספרת: "הם עשו אצלי עבודה מדהימה. אני מקווה שלא נזקק לזה, אבל אם כן, אז עכשיו אנחנו רגועים. אנחנו מודים על היחס החם והסבלנות. אני באמת מרוצה מהתהליך, ומאחלת לכולנו שנדע ימים טובים".
מוטי כהן, עו"ד ונוטריון ובעלי חברת "ביטחון מיגון העורף טו־גו" מקבוצת פספורטוגו שנוסדה ב־1988, מספר על תחושות הלקוחות לאחרונה: "הגענו למצב שבו ניתן למגן חדר בדירה בכל קומה או להוסיף ממ"ד לבית, וחבל שלא לעשות זאת. המטרה שלנו היא להתאים את הפתרון הנכון והמקצועי לכל מי שרוצה להוסיף מרחב מוגן. אנו משקיעים משאבים רבים כדי להבטיח ללקוחות את הביצוע המקצועי ביותר והמהיר ביותר".
יו"ר ביטחון מיגון העורף טו־גו, מוטי כהןיו"ר ביטחון מיגון העורף טו־גו, מוטי כהןצילום: עדי שמיע
מתן אסף, יועץ המיגון של החברה, מוסיף: "כל העבודות שלנו מבוצעות על ידי ובליווי בעלי מקצוע מומחים, כגון אדריכל, מהנדס קונסטרוקציה, מודד מוסמך, קבלן מעולה ובאישור פיקוד העורף".
כל פתרונות המיגון מאושרים על ידי פיקוד העורף ונועדו כמיגון בפני טילים או שיפור מיגון, כשבנוסף הם טובים גם בפני איומים שונים של פריצה אלימה, רעידות אדמה, שריפה ומתקפת אב"כ (בתוספת ציוד נלווה).
פרטים נוספים ובדיקת התאמה בטלפון: 03-3302766