עסקת קרקע בהוד השרון. קבוצת שפונדר פדלון חתמה על הסכם לרכישת מגרש בעיר בעבור כ-50 מיליון שקל. מדובר במגרש הממוקם במתחם ציר החינוך בחלקה הדרום מערבי של העיר בסמוך לפארק 4 העונות. המגרש שנרכש מבעלים פרטיים כולל תב"ע מאושרת לבניית 30 דירות בלבד.
מדובר בפרויקט שיכלול 30 דירות בנות 5 חדרים בכמה דגמים - כולל דירות גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים ב-3 בנייני בוטיק בני 5 קומות. שטח הדירות ינוע בין כ-125 מ"ר לכ-170 מ"ר. מתחם ציר החינוך נמצא נכון להיום בשלבי בנייה מתקדמים והחברה כבר הגישה בקשה להיתר בנייה. במקביל, החברה מאמינה שתעלה על הקרקע ברבעון האחרון של 2024. מחירי הדירות בפרויקט צפויים לעמוד על החל מכ-5 מיליון שקלים ובחברה מעריכים כי היקף ההכנסות מהפרויקט יעמוד על למעלה מ-150 מיליון שקלים. את קבוצת שפונדר פדלון ייצג בעסקה עו"ד ליאור לנדאו ממשרד עוה"ד שרמן לנדאו.
1 צפייה בגלריה
מתחם ציר החינוך בהוד השרון
מתחם ציר החינוך בהוד השרון
מתחם ציר החינוך בהוד השרון
(צילום: ספיריקל)
מתחם ציר החינוך נמצא בדרום מערב הוד השרון, צמוד לקאנטרי קלאב, לקניון מרגליות, לפארק ארבע העונות וכן לבתי הספר "לפיד", חטיבת הביניים "השחר" ותיכון "הדרים".
זו העסקה השנייה של החברה לרכישת קרקע למגורים בטווח של חודשים ספורים. במאי האחרון פורסם כי החברה שחתמה על עסקה במסגרתה רכשה מקבוצת חנן מור קרקע עליה ניתן לבנות פרויקט מגורים בן 221 יחידות דיור בבאר יעקב.
עידו פדלוןעידו פדלוןצילום: אופיר הראל
עידו פדלון, מנכ"ל משותף ובעלים בקבוצת שפונדר פדלון מציין: "קבוצת שפונדר פדלון שומרת על מינון מסוים בכל הקשור לתחום היוקרה במגורים, כאשר אזור השרון הוא אחד המוקדים העיקריים של פרויקטים בעלי אופי זה. החברה ביצעה מספר פרויקטים בשרון. אנו מאמינים מאוד במיקום ובאופי הפרויקט שכן מדובר במתחם הממוקם בסמיכות לעוגנים בולטים בעיר כמו פארקים ומוסדות חינוך"