נורדיק מיסט מגיע לרשתות השיווק באריזות משפחתיות: מותג הסודה Nørdic Mist מבית קוקה-קולה ישראל יימכר בבקבוקי 1 ליטר ו-250 מ"ל ויוצע גם בטעמי לימונדה, תפוח ואפרסק, אננס ונענע. סדרת ZERO תימכר בטעמים אפרסק, פירות יער ולמון-גראס, מנגו ונענע. קוקה קולה העלתה מחירים השנה ולא מן הנמנע שגם מותג זה יימכר במחירים גבוהים לצרכן.
כל המוצרים הם פרי פיתוח משותף של חברת קוקה-קולה העולמית והחברה בישראל, שהותאם לחיך הישראלי, עם גיזוז חזק. הם יצטרפו לסדרת הסודה והסודה בטעמים של המותג, המשווקים כבר מעל שנה בשווקים הקרים ובחנויות הנוחות, ולפי סטורנקסט הגיעו לנתח שוק של יותר מ-25% בחנויות הנוחות.
סדרה זו כוללת סודה וסודה בטעמי לימון, תפוח ונענע ונענע וגרידת לימון (250 מ"ל). וסדרת מיקסרים (משקאות לערבוב): מי טוניק, טוניק בטעם פירות יער ונענע, וביטר לימון בגדלי 1 ליטר/ 200 מ"ל.
בחברה המרכזית החליטו להרחיב את המותג, גם במספר המוצרים והטעמים, כולל זירו לראשונה בישראל, גם בהיקף ההפצה - לכל רשתות השיווק וגם בסוגי האריזות כשלראשונה המוצר יימכר באריזות משפחתיות.
החברה החלה לשווק ולייצר את המשקה בארץ עם מספר מק"טים בלבד, בחנויות נוחות ומסעדות. בחנויות הנוחות וברשתות שיווק פרימיום, הקטגוריה של משקאות מוגזים גדלה מאוד בשנים האחרונות, בעיקר בזכות יבוא מקביל. ב-2022 הקטגוריה צמחה ב-60%. זה קורה למרות קמפיינים נגד סוכר. שוק המשקאות הלא אלכוהוליים מציג עלייה שנתית של 2% בחמש השנים האחרונות ושל 4% מתחילת השנה, לעומת התקופה מקבילה אשתקד. גודל השוק 505,625 אלף ליטר (2023).
כספית, קטגוריית המוגז הפירותי היא השלישית בגודלה בשוק המשקאות המוגזים אחרי קולה וסודה, והמחירים בה עלו. היא גלגלה 171.7 מיליון שקל ב-2023 ועד כה 104 מיליון שקל ב-2024 - צמיחה של כ-7% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. המכירות הכמותיות עד כה עלו ב-12.6% השנה לעומת התקופה המקבילה בשנה שעברה - מה שמעיד על יותר מבצעים בתחום.
למרות דוחות כספיים מאכזבים, יפאורה תבורי היא עדיין שליטת הקטגוריה עם נתח שוק כספי של 57.5%, וכמותי - 64.6%. החברה המרכזית למשקאות מחזיקה ב-27.8% נתח כמותי, וכספי - 34.1% - מה שמעיד על מוצרים יקרים יותר משל יפאורה. טמפו מחזיקה ב-4.8% כספי ו-5.8% נתח שוק כמותי.