עוד מותג לאוסף: קבוצת פוקס שבשליטת הראל ויזל מנהלת משא ומתן לרכישת 50% ממותג בגדי הנשים ITAY BRANDS.
לפני שנתיים רכשו אוהד סנדלר ואדם פרידלר 50% מהמותג מידי המייסדים איתי ויעל ארביב, שנותרו גם הם עם אחזקה של 50% באיתי ברנדס. סנדלר ופרידלר הם מייסדי רשת הפארם גוד פארם.
ככל הנראה, לפי מתווה העסקה ימכרו סנדלר ופרידלר מחצית מאחזקותיההם באיתי ברנדס והמייסדים ימכרו מחצית מאחזקותיהם - כלומר 25% מכל צד ובסך הכל 50% שתרכוש פוקס.
מתווה העסקה נגזר מרווחיות ומכפיל רווח וכך המשא ומתן נערך לפי שווי שנע בין 50 ל-90 מיליון שקל לאיתי ברנדס.
1 צפייה בגלריה
הראל ויזל, מנכ"ל ובעלים קבוצת פוקס.
הראל ויזל, מנכ"ל ובעלים קבוצת פוקס.
הראל ויזל
(צילום: דימה טליאנסקי )
החברה הוקמה בשנת 2020 על ידי איתי ויעל ארביב והחלה כאתר אונליין שמוכר אופנת בייסיק מוזלת. סנדלר ופרידלר רכשו 50% מאיתי ברנדס בנובמבר 2022 לפי שווי של 20 מיליון שקל ולאחר שנכנסו לחברה החלו השניים להקים סניפים וחנויות פופ אפ למותג. אחת מנקודות המכירה הזמניות החזקות שלו פעלה בקניון רמת אביב של קבוצת מליסרון.
נקודת המכירה הזמנית הפכה להצלחה עד כדי כך שבקניון הנחשב, שידוע ברשימת המתנה ארוכה מצד שוכרים, החליטו להפוך את החנות לקבועה ומצאו לאיתי ברנדס מיקום. כיום לרשת שני סניפים - בקניון רמת אביב בתל אביב ובקניון שבעת הכוכבים בהרצליה, וסניף נוסף יוקם בתחילת חודש אוקטובר במול הים באילת. במקביל, מפעילה הרשת חנויות פופ אפ בקניון עזריאלי בתל אביב, בקניון איילון ברמת גן, בעופר גרנד קניון בבאר שבע, בקניון עיר ימים בנתניה ובאייסמול באילת.
הרכישות האחרונות שהתבצעו בקבוצת פוקס נעשו דרך חברת אתר האונליין של הקבוצה, טרמינל איקס, וכללו כניסה לשותפות באתר אופנת הנשים סיסטארז ובאתר בגדי הספורט סטרונגפול. אלא שכעת המשא ומתן עם איתי ברנדס נעשה מול פוקס ואם העסקה תצא לפועל, קבוצת פוקס תרכוש את המניות בעצמה ולא באמצעות טרמינל איקס.
קבוצת פוקס סיימה את הרבעון הראשון של השנה עם מכירות של 1.6 מיליארד שקל - קפיצה של 19.5% לעומת רבעון מקביל בשנת 2023. הכנסות הקבוצה הושפעו לטובה מעיתוי חג פסח וגם מעליה במכירות החנויות הזהות של המותג פוקס ושל רשת ללין לצד חולשה של חנויות נייקי שבבעלות הקבוצה. הרווח הנקי של פוקס השתפר ב-40% ברבעון והסתכם ב-124.3 מיליון שקל.