שלב התובענה הייצוגית הגיע: מספר ימים לאחר התקלה בסלקום ששיבשה את שירותי הטלוויזיה ללקוחות במהלך חופשת הקיץ והאולימפיאדה, הגיש אתמול (ב') משרד עורכי דין בקשה לאישור תביעה ייצוגית נגד החברה. הנזק המוערך בבקשה: כ-2.75 מיליון שקל, לפי חישוב כי לסלקום יש כ-254 אלף לקוחות המנויים לשירותי סלקום tv.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
הבקשה הוגשה על ידי משרד עו"ד אוחנה ושות' הטוען באמצעות עו"ד אורי אמיתי, כי המשרד הינו מנוי על חבילת שירותי סלקום tv. לטענת המשרד "סלקום כשלה מלספק שירותי טלוויזיה אותם התחייבה לספק ללקוחותיה וכשלה מלטפל כראוי בתקלה למול לקוחותיה". זאת, במקביל לדיווחים על כך שלקוחות המשיכו לחוות שיבושים בצפייה גם לאחר שהחברה הודיעה כי טיפלה בתקלה.
1 צפייה בגלריה
התקלה בסלקום TV
התקלה בסלקום TV
התקלה בסלקום tv השבוע
בבקשה נכתב כי "ב-1 באוגוסט החלו שיבושים נרחבים במתן שירותי הטלוויזיה של סלקום. השיבושים מנעו מהמנויים לקבל שירותי תוכן טלוויזיונים. בשעות הראשונות, התקלה לא דווחה באופן יזום ללקוחות, שנאלצו לפנות למוקדי התמיכה של סלקום. אלא שגם אלה לא אוישו בכוח אדם מספק. זמני ההמתנה הרקיעו שחקים ובפועל שירות הלקוחות קרס", נטען.
עוד נטען במסגרת הבקשה כי "מצופה היה שסלקום לכל הפחות תצא בהודעה לפיה היא לוקחת אחריות על התקלה ונזקיה, וכי בכוונתה לפצות את לקוחותיה על רקע השיבושים הקשים. מחובתה של סלקום להשיב ללקוחותיה את החלק היחסי מדמי המנוי הקבועים המשולמים מראש בגין אספקת שירותי טלוויזיה, וזאת כול זמן בו השירות לא סופק כראוי או בכלל...
"מעבר לכך, התקלה אירעה בתקופת חופשת הקיץ, כאשר ילדים ובני נוער מצויים מחוץ למסגרות מערכת החינוך ותלויים ביתר שאת בצריכת תכני טלוויזיה, וכן בזמן האולימפיאדה - אירוע בינלאומי שזוכה לצפייה אדוקה מצד צופים רבים".
משרד עו"ד טוען כי סלקום לא לקחה אחריות על התקלה ולא הציעה פיצוי כלשהו למנוייה, אלא פרסמה בפייסבוק כי התקלה בסלקום tv הסתיימה וכי "אנו מתנצלים על אי הנוחות. המשך צפייה מהנה".
מסלקום נמסר: "התביעה טרם התקבלה בחברה".