דולצ'ה וגבאנה השיקו מחדש את מותג האיפור והקוסמטיקה שלהם וכעת הוא מגיע לארץ, לראשונה בייבוא רשמי של חברת ביוטי אנד קו של שסטוביץ. בארץ תימכר קולקציית קפסולה של המותג, Devotion, שכוללת תשעה גווני שפתון נוזלי במרקם מט ב-169 שקל, מסקרה ב-149 שקל ופודרת לומינייזר (סומק היילייטר) ב-229 שקל. כמצופה ממותג יוקרה, אלה מחירים גבוהים למוצרי איפור, אך אלה גם פחות או יותר גם המחירים באתר הרשמי של המותג בחו"ל.
המוצרים יימכרו פה בהפצה סלקטיבית מאוד, 15-10 חנויות בלבד, של הרשתות סופר-פארם גאלרי, פקטורי 54 (שם המוצרים כבר נמכרים באתר ובחנות בב"ש) והמשביר. לשם השוואה, הבשמים של המותג נמכרים ב-150 נקודות מכירה בארץ.
החברה קנתה מחדש את מותג האיפור שלה
בית האופנה האיטלקי של דומניקו דולצ'ה וסטפאנו גבאנה הקים את מותג האיפור שנקרא על שמו כבר ב-2009, אבל מכר אותו לשיסיידו, שהייתה הבעלים שלו בין 2016 ל-2021. עיקר העסק היה הבשמים והאיפור היה עיסוק צדדי ולא מרשים, עם עיצובים מנומרים ופרחוניים.
בינואר 2023 דולצ'ה וגבאנה השתלטה מחדש על חטיבת הביוטי שלה, והשנה השיקה מחדש את מותג האיפור הקרוי על שמה, כדי להוביל חזון ותיק של הבעלים: לנהל בעצמם את מותגי הביוטי של החברה ולשלב אותם בקולקציות שלה ובחנויות המותג כחלק בלתי נפרד מבית האופנה. בכך דולצ'ה וגבאנה הפכה לחברה הראשונה שמנהלת באופן ישיר את קטגוריית הביוטי שלה.
כעת, בהשקה החדשה של המותג, העיצוב הרבה יותר מינימליסטי, עד כמה שאפשר לומר זאת על המותג, שמציג אריזות מוזהבות ואת עיטור הלב הקדוש (סמל קתולי שמסמל את המסירות - devotion - והאהבה חסרת הגבולות של ישו למין האנושי), בפרשנות אמנותית של המותג, על רוב מוצרי האיפור.
שאר המוצרים יגיעו לארץ ברבעון הראשון של 2025
כיוון שדולצ'ה וגבאנה הוא מותג שהזהות שלו מאוד איטלקית, גם באיפור - הייצור והעיצוב כולו נעשה באיטליה. לפי פרסומים, המותג שואף להגיע ל-300 פריטים עד סוף 2025 ואף להיכנס לקטגוריית טיפוח העור, כשגם בה כל הייצור יהיה באיטליה.
החברה הגדילה השנה את מספר הפריטים שהיא משווקת, פתחה בוטיקי ביוטי ובשמים בהונג קונג ובהרודס לונדון ובכוונתה לפתוח 30-20 פינות יופי גם בבוטיקי היוקרה של המותג ברחבי העולם. המותג מגלגל 60.5 מיליארד אירו בשנה ומדווח על רווחיות של 1.5 מיליארד אירו בשנה. בכוונתו להגדיל את הרווח ל-3 מיליארד אירו בזכות שילוב הביוטי בחטיבת האופנה.
לפי אתר המותג, בעולם נמכרים כבר 152 פריטי איפור של ההשקה המחודשת של המותג, רובם לא יימכרו כרגע בארץ: מייקאפ (פאונדיישן) בשם אברלאסט, ליפסטיקים נוזליים מט (אברקיס שנמכר בארץ) וגלוס, באלם, שמן מנטה לניפוח שפתיים, סמקים, אייליינרים, בלוברי טינט, היילייטרים, פריימר ברגמוט, פודרה תאנים ושבעה גווני לק.
באופן לא שגרתי למוצרי אופנה עילית, משולבים במותג רכיבים טבעיים והדבר מאוד מודגש בפרסומים שלו. כך למשל, המסקרה מכילה תפוזים מקלבריה, בפודרה לומינייזר משולבים ענבים מאיטליה ותשעת גווני השפתון הנוזלי במרקם מאט מכילים אבוקדו סיציליאני.
עוד פריט שלא נמכר עדיין רשמית בארץ: פאלטת הצלליות איי דר יו! שכוללת 12 צלליות ומעוצבת בצורת הלוגו של המותג. פה כלול ברשימת הרכיבים: שמן קקטוס איטלקי.
"אנחנו כחברת יבוא (של בשמים ומוצרי איפור. בין היתר: הוגו בוס, קלואה, נרסיסו רודריגז, סיסלי רבלון וקיילי ג'נר מ.ק), נמצאים בקשר של 30 שנה עם בית האופנה ומביאים לארץ לראשונה את קולקציית האיפור שלו", מסבירה מיכל מגן סמנכ"לית השיווק של ביוטי אנד קו.
"מוצרי הביוטי של המותג נמצאים מעכשיו בחיבור הדוק עם בית האופנה: אם יוצאת קולקציה באופנה, מיד תראי ביטוי לקולקציה גם בבישום ובאיפור, הכל מדבר באותה שפה, זה מאוד הוליסטי וזה קרה ברגע שהם לקחו את ניהול המותג לידיהם. הם מוכרים אופנה, בישום, איפור, יהיה גם טיפוח ויש להם גם מותג לפריטים לבית בשם דולצ'ה וגבאנה קאזה – הכל מנוהל על ידי בית האופנה. קולקציית האיפור המלאה תושק בארץ ברבעון הראשון של 2025, כשההקלות על יבוא מוצרי קוסמטיקה ייכנסו לתוקף".