אתר חברת המשלוחים יושופס קרס היום (ו') ולקוחות החברה חששו לגורל החבילות שלהם. לפי הבעלים של החברה מוטי מזומן מדובר היה בתקלה זמנית בלבד והחברה לא קרסה או נעלמה. התקלה תוקנה בצהריים והחברה לא הפסיקה פעילות.
לקוחות גילו הבוקר שהם לא מצליחים להיכנס לחשבון שלהם באתר. לפי מזומן זאת היתה תקלה שאירעה כתוצאה משדרוג האתר וכעת כל הפונקציות באתר חזרו לפעילות רגילה.
הלקוחות לא מודאגים לחינם: החברה מסייעת לישראלים לקנות באתרים אמריקניים שלא שולחים ישירות לישראל - מספקת כתובת בדאלוור (שם לא נגבה מע"מ מקומי) ממנה היא שולחת את ההזמנות ארצה. היא בנתה לעצמה שם ומוניטין בתחום, אך בחצי השנה האחרונה סבלה מקשיים באספקת החבילות ולקוחותיה עדיין סובלים מעיכובים. חלק מהחבילות שהוזמנו מארה"ב הגיעו לאחר חודשים רבים ממועד ההזמנה, כך טוענים לקוחות.
חברות הפצה ועמילות מכס טענו שיש ליושופס בעיות בתשלומים ולכן עוכבו חבילות מעבר לים ובארץ. כרגע אין חבילות מעוכבות בארץ. במקביל בענף יש כרגע לחץ של הזמנות מחו"ל בגלל מיעוט טיסות - ומשלוחים עוכבו גם מאתרים אחרים.
פורסם לראשונה: 11:38, 17.05.24