אקזיט לחברת הנדל"ן הוותיקה: האחים דורון אביב ודפנה הרלב, בעלי קבוצת הנדל"ן אביב, הודיעו היום (ה') כי הם מוכרים את יתרת אחזקותיהם בחברה-הבת אביב ייזום, שנמצאת בבעלות משותפת של קבוצת אביב וחברת מליסרון בשליטת ליאורה עופר. העסקה נאמדת בסכום של כ-625 מיליון שקל, לפי שווי חברה של 1.25 מיליארד שקל.
מליסרון רוכשת את כלל הפעילות של אביב ייזום, לרבות הזכויות במיזמים של החברה הקיימים והעתידיים. נזכיר כי ב-2022 רכשה מליסרון 50% מאביב ייזום מקבוצת אביב לפי שווי חברה של 845 מיליון שקל.
2 צפייה בגלריה
אתר בנייה
אתר בנייה
אתר בנייה
(צילום: shutterstock)
קבוצת אביב, שהוקמה בשנת 1963 יזמה ובנתה פרויקטים במרכז הארץ ומתמחה בייזום, הקמה ושיווק של פרויקטים הנדסיים בתחומי הבנייה הציבורית, מגורים, מסחר ותשתיות בישראל. ב-2010 הקימה את אביב ייזום, שהתמקדה בפרויקטים של התחדשות עירונית באמצעות שתי זרועות, חברת אביב אורבן בשליטת ארז אביב וחברת סער שקד בשליטת גילי שקד וקובי סער.
בימים אלה מקימה קבוצת אביב את פרויקט אביב בתל השומר הכולל 11 בנייני מגורים עם 722 יחידות דיור במתחם עירוב שימושים, המשתרע על שטח של 150 דונם וכ-100 אלף מ"ר למסחר ותעסוקה. הפרויקט השני הוא פרויקט היוקרה הרברט סמואל SIX-8 על חוף ימה של תל אביב, הכולל מגדל בן 18 קומות עם 128 חדרי מלון ו-64 יחידות דיור.
2 צפייה בגלריה
מימין: דורון אביב, דפנה הרלב, אופיר שריד
מימין: דורון אביב, דפנה הרלב, אופיר שריד
מימין: דורון אביב, דפנה הרלב, אופיר שריד
(צילום: יח"צ)
דורון אביב, יו"ר הקבוצה, והמנכ"לית דפנה הרלב מסרו: "אנו נפרדים היום מחברת אביב יזום בעלת צבר נכסים ענק בפינוי בינוי, ואנו כקבוצת אביב נמשיך ליזום ולפתח פרויקטים קיימים וחדשים".