החנות המיתולוגית של טולמנ'ס בהרצליה פיתוח, נסגרת לאחר 30 שנה. על שטח המגרש שיתפנה ומצוי בבעלות חברת "מבטח שמיר", שבשליטת איש העסקים מאיר שמיר, יבנה מגדל בן 17 קומות לשימושים מעורבים: מסחר, מגורים ומשרדים.
טולמנ'ס תעביר בתחילת ינואר הקרוב את החנות לרחוב הלח"י ברמת גן, שם מרוכזים בתי עסק רבים המתמחים בכל הנדרש לבית. לצורך המעבר רכשו בעלי החברה בניין משרדים ברחוב אותו הם מסבים לאולם תצוגה מפואר בן ארבע קומות, כאשר כל קומה היא בשטח של 1,000 מ"ר, בו ירכזו כל מותגי הפרמיום של טולמנ'ס במטבחים, ריהוט לבית, ריהוט לגן וכו'.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו והאזינו לתוכנית כסף חדש ב-ynet radio
1 צפייה בגלריה
טולמנס הרצליה
טולמנס הרצליה
טולמנ'ס הרצליה
(צילום: יח"צ)
בצמוד לבניין החדש פועלת חנות גדולה של "טולמנס דוט" לצעירים, שמפעילה שישה סניפים ברחבי הארץ. עד להשלמת הסבת הבניין, תפעל טולמנ'ס בחנות זמנית ברחוב הלח"י.
טולמנ'ס התבקשו לעזוב את המבנה בהרצליה פיתוח, לאחר שהתב"ע באיזור השתנתה ולראשונה אושרה בו בנייה לגובה למסחר משרדים ומגורים, מה שגרם בשנה האחרונה לריבוי עסקאות למכירת מגרשים ותיקים עם מבנה חד קומתי למסחר לטובת מיזמים חדשים לגובה, כדוגמת רמי אונגר, מיבואני הרכב הגדולים, שרכש מגרש בהרצליה פיתוח עם מבנה ישן תמורת 105 מיליון שקל ברחוב שנקר, ויקים שם מגדל שיכיל גם את המטה שלו.
המגרש בהרצליה בו פעלה חנות טולמנ'ס היה בבעלות מבטח שמיר למעלה מ-30 שנה, והיא זאת שהקימה את אולם התצוגה עבור מייסדי טולמנ'ס, תמרה וג'ף טולמנס ז"ל, שהביאו בשנות ה-80 את בשורת ריהוט מעצבי העל הבינ"ל לעשירון העליון בישראל. ב-2005 מכר הזוג את הבעלות לקבוצת יזמים שכללה את כדורסלן העבר, שוקי שוורץ, בשותפות עם צביקה גיור בעלי ניופאן, הפרסומאי יורם באומן ואיש העסקים פרופ' יצחק סווארי.
שוקי שוורץ, בעלי טולמנ'ס אמר: "בלח"י תהיה וואן סטופ שופ לכל מותגי הפרמיום שלנו. לפני שנה רכשנו את הבניין מבעליו הפרטי ניסו מטלון. סה"כ כל ההשקעה במעבר תסתכם ב-15 מיליון שקל, לא כולל מחיר רכישת הבניין. בנוסף, אנחנו פותחים עוד אולם תצוגה של טולמנס דוט בראשל"צ. לגבי הצפי ל-2023, אנחנו עוקבים אחרי שוק הדיור. אם יקנו פחות אז ירהטו פחות, אבל בניית בית זה תהליך ארוך, ויש בדרך עוד בניינים שלקראת סיום וידרשו לריהוט".