נטפליקס הגדילה את יתרונה על פני מתחרותיה בתעשיית הסטרימינג, כשהוסיפה 8.05 מיליון נרשמים חדשים לשירות שלה ברבעון השני, מעבר לתחזיות שלה עצמה, ושל וול סטריט. האנליסטים ציפו כי החברה תהנה מתוספת של 4.87 מיליון נרשמים. הנתונים דווחו במסגרת פרסום הדוחות הכספיים של החברה לרבעון השני של 2024.
נטפליקס דיווחה כי הרווחים שלה ברבעון עלו ב-48% ל-4.88 דולר למניה, מעל להערכות האנליסטים שחזו רווח של 4.74 דולר. ההכנסות גדלו ב-17% ל-9.56 מיליארד דולר, מעט מעל לתחזיות. ענקית הסטרימינג סיימה את הרבעון עם 277.7 מיליון לקוחות ברחבי העולם.
1 צפייה בגלריה
נטפליקס
נטפליקס
נטפליקס
(צילום: באדיבות נטפליקס)
המאבק של החברה בשיתוף סיסמאות והצגת מסלול מינויים כולל פרסומות, דחפו את נטפליקס קדימה, ורק בתחילת מגפת הקורונה היא נהנתה מתוצאות טובות יותר. המסלול הזול עם הפרסומות היווה כמעט מחצית מההרשמות החדשות ברבעון השני של 2024 בשווקים בהם הוצע.
לרבעון השלישי, נטפליקס צופה להציג רווח של 5.10 דולר למניה, גבוה מהערכות וול סטריט, עם מכירות של 9.73 מיליארד דולר, שהן מעט פחות מהתחזית.
הזינוק בצמיחה של נטפליקס התרחש בזמן שרוב המתחרות שלה סובלות מהאטה, מתקשות למשוך לקוחות ולשלם הפקות חדשות.
בצל הביטחון הרב שיש כרגע לחברה בעקבות הדוח המצוין, היא הודיעה כי תגדיל את ההשקעה שלה במשחקי וידאו עם תוכניות להוציא משחק חדש אחד בכל חודש. היא תייצר משחק וידאו בהשראת הסדרה הפופולרית "משחקי הדיונון" מאוחר יותר השנה, שייצא בתזמון לבכורה של העונה השנייה לתוכנית.