קוקה קולה העולמית הודיעה כי תשתף פעולה עם חברת בראון-פורמן (Brown-Forman Corp), יצרנית הוויסקי של ג'ק דניאלס, כדי למכור קוקטיילים מעורבבים מראש. הוויסקי והקולה המשומרים יימכרו ברחבי העולם לאחר השקה במקסיקו בסוף השנה. גם גרסה ללא סוכר תהיה זמינה.
"שיתוף הפעולה הזה מפגיש שני אייקונים אמריקנים קלאסיים שהתאחדו כדי לספק לצרכנים את חוויית הטעם שהם אוהבים בצורה עקבית, נוחה וניידת", אמר נשיא ומנכ"ל בראון-פורמן, לוסון וויטינג.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
1 צפייה בגלריה
הקולה עם ויסקי של קוקה קולה ובראון-פורמן
הקולה עם ויסקי של קוקה קולה ובראון-פורמן
הקולה עם ויסקי של קוקה קולה ובראון-פורמן
(צילום: AP)
המהלך מגיע על רקע המכירות החזקות של תערובות אלכוהוליות מוכנות לשתייה בעולם. הצריכה העולמית של משקאות מוכנים לשתייה זינקה ב-26% ב-2020 וב-14% בשנה שעברה, לפי IWSR Drinks Market Analysis, חברת מחקר שבוחנת את שוק האלכוהול. לשם השוואה, הצריכה העולמית של כל האלכוהול עלתה ב-3% בלבד.
בראון-פורמן, שבסיסה בלואיסוויל, קנטקי, מייצרת קוקטיילים מוכנים לשתייה מאז 1994. קוקה קולה מאטלנטה, לעומת זאת, איטית יותר מבחינת הוספת משקאות אלכוהוליים ל-200 המותגים שלה.
קולה השיקה את Lemon-Dou, המשקה האלכוהולי הראשון שלה בשנת 2018 ביפן. לאחרונה, היא השיקה כמה משקאות אלכוהוליים נוספים, ביניהם Topo Chico Hard Seltzer, Simply Spiked Lemonade ו- Fresca Mixed.
"אנחנו מתנסים ולומדים את כל נושא האלכוהול", אמר חליל יונס, נשיא הקטגוריות המתפתחות של קולה. "אנחנו נרגשים מההזדמנויות, אבל אנחנו גם יודעים שזה ידרוש מאמץ וסבלנות".