חברת קסטרו החלה לאפשר תשלום בביט באתר האינטרנט שלה. בנק הפועלים שלח הבוקר (ד') הודעה לפיה ניתן לשלם מעתה באתר בביט, ללא סיסמה, באמצעות מספר טלפון בלבד. בנוסף, ניתן לממש נקודות מועדון באמצעות התשלום בביט. בתוך כך, דור אלון ו-am:pm החלו לעבוד עם ביט השבוע
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
לפי בנק הפועלים, זה אתר האופנה הראשון והיחיד בישראל המאפשר תשלום באמצעות אפליקציית ביט, שלה 4.5 מיליון הורדות.
קסטרו השיקה מחדש את אתר המכירות אונליין שלה בהשקעה של שני מיליון שקל. כעת ניתן להיכנס אליו ללא סיסמה, אלא באמצעות הזנת מספר הטלפון וקבלת קוד לנייד. כן אפשר להתחבר אליו באמצעות חשבונות גוגל ופייסבוק. התשלום נעשה בכרטיס אשראי, ביט או פייפאל.
1 צפייה בגלריה
קסטרו ברמת אביב
קסטרו ברמת אביב
חנות קסטרו
(צילום: איימי נקדאי)
קסטרו אף החלה למכור בו לאחרונה, לצד מותג קסטרו, גם מותגים כמו נעלי בירקנשטוק, ואנס, ריבוק, תיקי הרשל, כובעי גורין ודרופר וכן את מותג האיפור קיקו מילאנו, שיש לו אתר משל עצמו.
ביט מתחרה באפליקציות פיי ובייבוקס, שמתחרות ביניהן על שת"פים עם בתי עסק. כך למשל, פורסם שביט נמצאת במגעים עם רמי לוי לאפשר קנייה בביט ברשת הסופרמרקטים, שת"פ שעדיין לא הושק. עוד שת"פים שהוכרזו על-ידי ביט ועדיין לא יצאו לדרך: מחסני חשמל, ושקם אלקטריק.
ביט מתחרה גם בחברות האשראי שהשיקו לאחרונה אופציה לתשלום באשראי באמצעות הסלולרי בכ-15 אלף בתי עסק וללקוחות אנדרואיד בלבד, כהכנה לתחרות עם שירות התשלומים אפל פיי שצפוי להגיע לארץ.
קסטרו משיקה את האתר מחדש בתקופה טובה: החברה הציגה לאחרונה דו"חות כספיים טובים לרבעון השני של 2020, למרות משבר הקורונה, עם רווח נקי של 33 מיליון שקל, בזכות הלוואות בערבות מדינה של עשרות מיליוני שקלים, מכירת נכסים והנחות בשכר דירה שקיבלה מקבוצות הקניונים. פעילות האונליין שלה בימי שיא המשבר גדלה באלפי אחוזים.