אחרי שריינאייר החזירה לצרכנים כסף על טיסות שבוטלו, החברה הודיעה שהיא מפסיקה את מדיניות ההחזר הכספי שלה, בעקבות שליחת עובדי החברה הביתה. חברת הלואו קוסט האירית דיווחה שתשוב להחזיר כספים לצרכנים רק בתום משבר הקורונה, כך לפי האייריש טיימס. זאת בניגוד לחוקי האיחוד האירופי. החברה קרקעה את כל מטוסיה עד יוני.
עד כה, ההחזר הכספי דרך ריינאייר היה מהיר להפליא. צרכנים דיווחו כי קיבלו החזר מלא תוך דקות על טיסות שהזמינו ובוטלו. החברה הודיעה לצרכנים שהיא לא מחזירה כרגע כסף מזומן, אבל מזמינה אותם להזמין כרטיס טיסה חדש באמצעות ואוצ'ר שהיא מספקת, בעלות הטיסה שבוטלה.
גם חברות אחרות נוהגות בדרך זו. וויז אייר, למשל, הודיעה ב-17 במרץ כי היא מחזירה אוטומטית ללקוחותיה הפרטיים 120% ממחירי ההזמנה המקורית דרך זיכוי נקודות טיסה. איזיג'ט מאפשרת קבלת החזר כספי באמצעות פנייה למייל, או בשיחת טלפון למוקד הבריטי.
יונייטד, אייר אירופה, טאפ פורטוגל ויוקריין לא מאפשרות החזר כספי בכלל. בארץ, חברות התעופה מבטיחות החזר כספי אחרי שיחזרו לעבודה רגילה, גם על מבצעים במסגרתם הבטיחו החזר כספי מלא.