צפו: איך יוצאים מהמשבר הכלכלי?
(צילום: ירון ברנר, משי בן עמי)

עוד צמצום בשעות הפעילות של סניפי וסוכנויות דואר ישראל. החל מהיום (ג') בימים א-ד', יפעלו הסניפים בין 8:00 ל-16:00 וביום ה': 15:00-8:00. סוכנויות הדואר יפעלו מדי יום בין 8:00 ל-13:00. ביום ו' הסניפים והסוכנויות יהיו סגורים.
בשבוע שעבר הסניפים נסגרו ב-18:00 במקום ב-20:00. בימים כתיקונם הסניפים פתוחים עד 20:00 בימים א', ג' ו-ה' ונסגרים ב-14:00 בימים ב' ו-ד'. כך שעבור יומיים בשבוע מדובר דווקא בהארכת שעות הפעילות.
1 צפייה בגלריה
ידיעות
ידיעות
סניף דואר. ארכיון
בימי הקצבאות יתוגברו הסניפים, אך בהתאם להנחיות משרד הבריאות תותר שהיה של עד 10 אנשים בכל יחידה, לרבות עובדי הסניף. "למרות האמור לעיל יתכנו שינויים נוספים, ויש להתעדכן באתר הדואר לפני הגעה ליחידות השונות", מוסרים בדואר.
לגבי מרכזי מסירת חבילות: יש להתעדכן באתר הדואר. "שעות הפעילות עשויות להשתנות בהתאם לשיקולי הזכיין וההנחיות שיקבל", כך נמסר. עסקים פרטיים רבים מחלקים חבילות עבור הדואר, חלקם סגורים כרגע בעקבות הנחיות הממשלה.

ממשיכים לשלוח חבילות הביתה

מסירה ומשלוח חבילות לבתים ממשיכה להתנהל כסדרה, אם כי "בהתאם להנחיות משרד הבריאות, דוורים ושליחים הונחו להניח חבילות על מפתן דלתם של לקוחות, לשמירת בריאותם", כך נמסר.
גם מערך השליחים של הדואר ושל הדואר יחד עם גט דליברי, יפעל כרגיל. יחד עם זאת, יתכנו עיכובים במסירת חבילות שמגיעות לארץ מחו"ל, בשל מיעוט הטיסות לארץ.
שירותי הבנקאות ימשיכו לפעול בהתאם לשעות פעילות יחידות הדואר. כספומטים של בנק הדואר – תוגברו במזומנים ויפעלו כסדרם.
המוקד הטלפוני של הדואר 171*, יפעל במתכונת חלקית כך שתתכן המתנה ממושכת על הקו בשל ריבוי פניות והיעדרות חלק מצוות העובדים.
מהדואר נמסר: "ניתן לקבל מידע ושירות באמצעות אתר הדואר, וכן באמצעות עמוד הפייסבוק, באפליקציה בנייד וכן בצ'ט עם נציג באתר הדואר".