העם היהודי הוא כידוע אספן מצוות ופודה שבויים. כך חינכו אותנו. אז לא פלא שאפילו תקציב המדינה טוב לקיום המצוות של העם הנבחר.
לכן, כאשר צעירה תמהונית מאוהבת חוצה את הגבול למדינת אויב מתפרקת, אחרי שכבר ניסתה לחצות את הגדר לאוטונומיית טרור אימתנית, נחלצים ראשי המדינה למשימה הסודית לפדות את הגברת המתוסבכת מארץ האוייב.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
2 צפייה בגלריה
בנימין נתניהו
בנימין נתניהו
בנימין נתניהו
( אלכס קולומויסקי)
כפי שכבר פורסם, הצעירה, בת 22 ממודיעין עילית, טיילה בין היתר בוואדי קלט וביריחו, והתארחה אצל פלסטינים שאותם הגדירה "לא בני דודים, אלא אחים". בפוסט מיריחו כתבה: "אני לא מכירה בקווים שלכם. לא ירוק, לא כחול, לא סגול. גם קו אדום לא יעצור אותי".
לפי פרסומים זרים, ורק לפיהם - כי לעם היושב בציון אסור חלילה לדעת כמה יעלה למשלם המיסים להשיב הביתה את הבחורה הסוררת - המבצע הזה עלה לנו לא רק כחמישה מיליון שקל, אלא גם במצווה מוכחשת. שהרי - רק לפי פרסומים זרים, רחמנא ליצלן - חתם החשב הכללי על ההמחאה למרות שמקבלת מתנת החיסונים (לפי פרסומים זרים) מכחישה מכל וכל שחיסונים שמדינת היהודים רכשה עבורם אצל אמא רוסיה, מיועדים לנתיניה.
2 צפייה בגלריה
הצעירה הישראלית בבית לחם
הצעירה הישראלית בבית לחם
"אני לא מכירה בקווים שלכם". הצעירה הישראלית בבית לחם
יש מי שיגיד שחמישה מיליון שקל זה סכום פעוט כדי להחזיר צעירה ישראלית ממדינת אויב. אבל גם אם נתעלם מכך שאותה צעירה הסתכנה ביודעין ויותר מפעם אחת, קשה שלא להתקומם על כך שבה בשעה חסרו מאותה קופת מדינת ישראל שבגירעון עצום כמה מאות אלפי שקלים לסייע לקשישי צפת וירושלים הסובלים מכוויות קור בימי שלג קרים לחמם את הבית, לספריית הברייל היחידה לעוורים בנתניה לא נמצאו לאחרונה שלושה מיליון שקל, וגם למעונות חסות לנוער במצוקה, מעונות לנערות שהתדרדרו לרחוב והוסטלים לקשישים לא נמצא תקציב והם נקלעו לסכנת סגירה.
נתניהו בהתייחסות ראשונה לתמורה בעסקה: "אף חיסון ישראלי לא הלך לשם, לא מוסיף עוד כי רוסיה ביקשה"
(צילום: ליהי קרופניק)

לא שמענו מעולם על ישיבת חירום של הממשלה שמכונסת מרגע לרגע כיוון שלקשישי הארץ קר, ניצולי שואה סובלים מחרפת רעב, הצפיפות בכיתות היא הגבוהה במדינות ה-OECD ואין תקציב לגייס רופאים לפריפריה.
וחמור מכך, אם אכן שולמו המיליונים כדי לשחרר את אותה בחורה, יקום ראש הממשלה ושריו, וכל מי שמעורב, ויגידו לאזרחי ישראל "זה היה המחיר". לא רוצים לספר שהיו מעורבים חיסונים? אין בעיה. תגידו לאזרחי ישראל שזה הסכום ששולם - לא עבור החיילים והאזרחים בעזה שעבורם כדאי לשלם גם במיליונים עבור חיסונים לאוכלוסיה שלישראל יש אחריות מסויימת בעניינה - אלא עבור צעירה שרק רוצה להימלט מהארץ. תבהירו לנו מה סדר העדיפויות שלכם. כי לפי פרסומים זרים - הוא נראה משובש מאוד.