קבוצת גולף השיקה היום (שלישי) רשת חדשה בשם לבן (Lavan), שמוכרת מוצרי ספא ואווירה, טיפוח הגוף וגם מעט כלים לבית וביגוד ביתי ומצעים. כמו כן, יימכרו בה גם ספרי עיצוב, אדריכלות ולייף סטייל מרשת סטימצקי, של הוצאות ספרים כמו אסולין, גסטלטן ובטה פלוס.
הקבוצה הודיעה שתפתח השנה 16 חנויות למותג, ולמעלה מ-30 חנויות סך הכל. המותג יתחרה בללין, סבון וחנויות נוספות, ובמותגי בוטיק שנמכרים בחנויות פרטיות וברשתות שונות.
דוגמאות למחירים: נרות: 239-29.90 שקל, סט מצעים ב-1,199,שקל, עששיות ב-649-429 שקל, כדי נוי וכלים ב-699-22.90 שקל, ספר עיצוב comporta bliss נמכר ב-549 שקל, קרם רחצה 500 מ"ל ב-159 שקל, שמן גוף ספריי 125 מ"ל: 99 שקל, קרם ידיים 125 מ"ל נמכר ב-69.90 שקל וכירבולית מוצעת ב-519 שקל: מחירים גבוהים מאוד יחסית לרשת גולף ורשתות מתחרות שמיועדות לקהל הרחב.
"ביחס לאיכות ולהשקעה אלה לא מחירים גבוהים. אלה מוצרי בוטיק, ובבוטיקים הם נמכרים במחירים גבוהים יותר", מסביר אבי וזנה סמנכ"ל חטיבת הבית של קבוצת גולף. "המצעים מבדים ברמה גבוהה. האריזה פה ייחודית. התוויות מגיעות בחיתוכים לא שגרתיים. אין פה בקבוקי פלסטיק הכל זכוכית ואבן. בנוסף, אנחנו מציעים 25% הנחה".
חלק מהפריטים מיוצרים בארץ בחברות כמו אינטרקוסמא וספרינג. פריטי הלבוש והמצעים הם מתוצרת סין וטורקיה. חלק מכלי הקרמיקה והזכוכית שהרשת מוכרת מיוצרים בפורטוגל.
סטימצקי מחזיקה מניות בקבוצת גולף הציבורית, שנמצאת בשליטת כלל תעשיות של לן בלווטניק. מנכ"ל סטימצקי, אייל גרינברג משמש גם כמנכ"ל גולף.
גולף מפעילה את הרשתות גולף, גולף & קידס ובייבי, גולף & קו, כיתן, עדיקה ואינטימה. היא סיכמה את הרבעון השני של 2022 ברווח נקי של 15.7 מיליון שקל, הודות לעיתוי חג הפסח שנכלל השנה ברבעון השני לעומת השנה שעברה, אז נכלל ברבעון הראשון. יחד עם זאת, בסיכום המחצית הראשונה של השנה הקבוצה עברה להפסד של 3.1 מיליון שקל לעומת רווח של 32.5 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.