המנייה של מאץ' גרופ, הבעלים של יותר מ-45 חברות היכרויות שונות, ביניהן טינדר ו-OkCupid הפופולריות, צונחת ב-18.34%. זאת לאחר שלא עמדה בתחזיות לרבעון השלישי, והנמיכה ציפיות לקראת תוצאות הרבעון הרביעי.
מאץ' גרופ דיווחה על ירידה של 3% במספר המשתמשים המשלמים ל-15.2 מיליון. מדובר ברבעון שמיני ברציפות שחלה ירידה במספר המשתמשים המשלמים. החברה ציינה גם כי היא מצפה לירידה נוספת במספר גם ברבעון הבא.
1 צפייה בגלריה
אפליקציית טינדר
אפליקציית טינדר
טינדר
(צילום: Shutterstock)
למרות הירידה בכמות המשתמשים, טינדר נותרת אפליקציית ההיכרויות בעלת נתח השוק הגדול ביותר בארה"ב, עם 36% מכלל המשתמשים הפעילים. אחריה נמצאות הינג' (Hinge), שגם בבעלות מאץ' גרופ, ובאמבל המתחרה, עם נתח שוק של 22%, כל אחת.
הינג' היא נקודת האור של מאץ' גרופ - האפליקציה רשמה גדילה של 36% בהכנסות, ומספר המשתמשים המשלמים גדל ב-21%.
בשנה שעברה השיקה מאץ' גרופ מסלול תשלום חדש באפליקציית ההיכרויות הינג' שברשותה. המסלול עולה כ-50 דולר לחודש, בהשוואה לכ-35 דולר במודלים הקיימים כיום, כאשר החברה כיוונה במהלך לפנות למשתמשי דור ה-Z עם רכיבים מתקדמים למשתמשים פעילים במיוחד, כמו נגישות מהירה יותר לאנשים ש"החליקו ימינה" (מי שסימנו כי הם מעוניינים לשוחח עם הצד השני) וטיוב המלצות.