המנייה של מאץ' גרופ, הבעלים של יותר מ-45 חברות היכרויות שונות, ביניהן טינדר ו-OkCupid הפופולריות, צונחת ב-18.34%. זאת לאחר שלא עמדה בתחזיות לרבעון השלישי, והנמיכה ציפיות לקראת תוצאות הרבעון הרביעי.
מאץ' גרופ דיווחה על ירידה של 3% במספר המשתמשים המשלמים ל-15.2 מיליון. מדובר ברבעון שמיני ברציפות שחלה ירידה במספר המשתמשים המשלמים. החברה ציינה גם כי היא מצפה לירידה נוספת במספר גם ברבעון הבא.
למרות הירידה בכמות המשתמשים, טינדר נותרת אפליקציית ההיכרויות בעלת נתח השוק הגדול ביותר בארה"ב, עם 36% מכלל המשתמשים הפעילים. אחריה נמצאות הינג' (Hinge), שגם בבעלות מאץ' גרופ, ובאמבל המתחרה, עם נתח שוק של 22%, כל אחת.
הינג' היא נקודת האור של מאץ' גרופ - האפליקציה רשמה גדילה של 36% בהכנסות, ומספר המשתמשים המשלמים גדל ב-21%.
בשנה שעברה השיקה מאץ' גרופ מסלול תשלום חדש באפליקציית ההיכרויות הינג' שברשותה. המסלול עולה כ-50 דולר לחודש, בהשוואה לכ-35 דולר במודלים הקיימים כיום, כאשר החברה כיוונה במהלך לפנות למשתמשי דור ה-Z עם רכיבים מתקדמים למשתמשים פעילים במיוחד, כמו נגישות מהירה יותר לאנשים ש"החליקו ימינה" (מי שסימנו כי הם מעוניינים לשוחח עם הצד השני) וטיוב המלצות.