מנהלי ההסדר וחברת א.מ.ל. אמריקן לייזר, או בשמה המסחרי רשת "אמריקן לייזר", הגישו היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי מרכז בקשה דחופה ומשותפת לאשר להם לפרסם הזמנה להציע הצעות להשקעה ו/או רכישה של חברת א.מ.ל. אמריקן לייזר ו/או פעילותה.
הבקשה הוגשה לאחר שבשבוע שעבר בית המשפט המחוזי מרכז נעתר לבקשת רשת אמריקן לייזר והוציא צו עיכוב הליכים לרשת. השופטת עירית וינברג נוטוביץ מינתה למנהלי הסדר את עו"ד עמית לדרמן ועו"ד ישראל שפלר שיפעלו להשגת הסדר נושים. צו עיכוב ההליכים ניתן בשלב זה למשך 21 ימים.
1 צפייה בגלריה
הסרת שיער באמצעות לייזר
הסרת שיער באמצעות לייזר
הסרת שיער באמצעות לייזר. אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
לרשת יש התחייבויות של כ-110 מיליון שקל. הנושה המובטח שכלפיו קיים החוב הגדול ביותר הוא הבנק הבינלאומי. החוב כלפיו עומד על מעל לכ-18 מיליון שקל, והוא מיוצג על ידי עו"ד מור נרדיה.
במסגרת הבקשה מציינים היום מנהלי ההסדר כי "החברה, מנהליה ובאי כוחה נפגשו עם מנהלי ההסדר ודנו יחד איתם בסוגיות העולות מהליך ההפעלה המחייבות טיפול דחוף, לרבות סוגיית תשלום החובות לעובדים, לטובת שימור פעילות החברה ונכסיה. בעצה אחת עם מנהלי החברה ומנהלי ההסדר הוסכם כי יש לפעול באופן מידי וללא דיחוי לניהול הליכי השקעה בחברה או מכר של פעילות, לרבות אפשרות למכירת פעילות הסרת השיער בלייזר ופעילות הסרת המשקפיים בלייזר בנפרד, הכל לטובת מקסום התמורה מהליך המכר שינוהל".
מהבקשה עולה כי פעילות החברה מתבצעת ב-19 סניפים והחברה היא בעלת כ-70 מכשירים להסרת שיער ובנוסף מכשיר חדשני להסרת משקפיים בלייזר.
בתוך כך אתמול שלחה החברה ללקוחותיה הודעה בה מצוין כי בית המשפט הוציא צו עיכוב הליכים לרשת ומונו מנהלי הסדר להליך. "בתקופת עיכוב ההליכים תפעל החברה על פי תוכנית הפעלה אשר הוגשה לבית המשפט ותמשיך לספק שירות ללקוחותיה. לצורך כך ועל מנת לאפשר המשך מתן טיפולים ללקוחות, לקוחות שיבקשו להמשיך ולקבל טיפולים מהחברה יידרשו לשלם תשלום בסך של 100 שקל עבור טיפול (בהתאם לתוכנית הטיפולים שנרכשה על ידם). התשלום מלקוחות החברה יאפשר את המשך פעילותה והמשך מתן השירות, ויסייע בידיה לגבש תוכנית לשיקומה. בשלב זה ניתן לשלם במזומן בלבד".
את אמריקן לייזר מייצגים עוה"ד שלום גולדבלט, ליאת צרפתי שלום ורהב עין-דר. העובדים ברשת מיוצגים על ידי עו"ד אופיר רונן (כ-180 עובדים), עו"ד ליזה חדש ועוד.