לקוחות פרטנר דיווחו הבוקר (ד') על תקלה משמעותית שהובילה לניתוקים באינטרנט, בסלולר ורשת הסיבים. בחברה עדכנו כי נכון לשעה 13:30 שירותי הגלישה הסלולרית והקווית ללקוחות חזרו לתקינות מלאה. "הספקית הבינלאומית מד נאוטילוס דיווחה על סיום השיבושים", נמסר מפרטנר. "אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית שחוויתם".
בפרטנר טענו כי השיבושים, אשר השפיעו בין היתר גם על פעילות של מסופי אשראי, נגרמו בשל תקלה כפולה בשני מיקומים ברשת של הספק הבינלאומי מד נאוטילוס וכי הוא "פועל לתקן את התקלה בהקדם". לאחר מכן עדכנה החברה כי "השירותים חוזרים בהדרגה לתקינות מלאה לכלל הלקוחות".
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
מוקדם יותר נמסר מחברת פרטנר "החל משעות הבוקר קיימים שיבושים בקישורים הבינלאומיים של הספקית הבינלאומית מד נאוטילוס. השיבושים של מד נאוטילוס גורמים לקושי בגלישת אינטרנט, קווית וסלולרית. אנו עושים כל שביכולתנו מול מד נאוטילוס על מנת להחזיר את המצב לקדמותו ומתנצלים על אי הנוחות הזמנית והקושי ביצירת קשר עם מוקדי השירות".
פורסם לראשונה: 10:06, 22.06.22