גוד פארם ממשיכה בהליך ההיפרדות מרשת מכוני הכושר "שר פיטנס": הסניף בקניון רמת אביב נסגר בימים האחרונים, אחרי שחוזה השכירות הסתיים ב-30 ביוני ולא חודש. כמו כן, הסניף במודיעין כבר לא בבעלות הקבוצה וזה בראשון לציון עובר לתקופת ניסיון לניהול מאמן הכושר של הסלבס נתי אבידן. בתום התקופה יוחלט אם אבידן ירכוש את הסניף והסניפים שנותרו בפ"ת ובקריון.
כשנה לאחר שגוד פארם רכשה את רשת שר פיטנס מבית המשפט במחיר של 3.3 מיליון שקלים, לאחר שזו צברה חובות בסך 24 מיליון שקלים, החליטו בעלי גוד פארם, וביניהם גם השותף רמי לוי, כי היא גוזלת תשומת לב ניהולית רבה – והם מעדיפים להתמקד בעסקי הליבה שלהם שצומחים במהירות. לוי אישר את הפרטים: "אנחנו מתכוונים למכור את הרשת ולצאת מהתחום".
2 צפייה בגלריה
קניון רמת אביב
קניון רמת אביב
קניון רמת אביב
(צילום: מירב קריסטל)
2 צפייה בגלריה
רמי לוי עם שני מייסיד גוד פארם  אדם פרידלר ואוהד סנדלר
רמי לוי עם שני מייסיד גוד פארם  אדם פרידלר ואוהד סנדלר
רמי לוי עם שני מייסיד גוד פארם אדם פרידלר ואוהד סנדלר
(צילום: דנה קופל)
החזון המקורי של גוד פארם להפוך את סניפי שר פיטנס לשילוב של כושר, תזונה, לייף סטייל, טיפולי יופי ושירותי טיפולים פלסטיים, לא יצאה לפועל. גם המלחמה שפגעה בחודשים הראשונים בפעילות וגרמה להפסדים הקשתה על המצב.
שר פיטנס עצמה, שלאחר הרכישה המשיכה לנהל את הרשת יחד עם בעלה, כבר לא נמצאת ברשת אחרי שפרשה ממנה לפני חודש, לדבריה מסיבות בריאותיות. יש לציין כי במסגרת ההסכם עם בית המשפט, שר נאלצה להיפרד מבעלותה על המותג.
בשנה האחרונה פעלו הבעלים החדשים לייצוב והבראת החברה. בין השאר נחתמו לאחרונה הסכמים עם קופות החולים שבמסגרת הביטוח המשלים יוכלו חבריהן ליהנות מהטבה ברשת.