בכל פעם שאני מצפינה ומגיעה למושבה הציורית ראש פינה, אני מתחברת למשפט "יש קסם באוויר". כשהחלטתי לאחרונה לקחת פסק זמן של יום אחד, ולהתנתק מעט מהלחץ היומיומי, שמתי לצפון את פעמיי, כשאת הלילה בחרתי להעביר במלון אדמונד החדש. במלון הבוטיק (67 חדרים), הקרוי על שמו של הברון אדמונד דה רוטשילד, מי שחילץ את המקום ב־1883 כשלקח את המושבה תחת חסותו, רשאים להתארח רק מגיל 14 ומעלה. הוא נפתח בדצמבר 2019, אלא שאז הגיעה הקורונה, והוא נסגר. באמצע יוני נפתח שוב, בכפוף להוראות משרד הבריאות. "המנכ"ל, עומר פורת, מקפיד על כללי היגיינה נוקשים ועל ריחוק חברתי בכל השטחים הציבוריים", יידעו אותי.
4 צפייה בגלריה
מלון אדמונד החדש
מלון אדמונד החדש
מלון אדמונד החדש
(צילום: אורי אקרמן)
למלון הגענו ב־15:00. שעת הצ'ק אין. הנחנו את מטלטלינו המעטים בחדר המרווח, כשאת עיניי צדו מייד רצפת החדר המאוירת ושתי תמונות, שהוצבו מעל מיטת השינה הגדולה, מהן הציצו פנים של דמויות חלוציות מראש פינה של פעם. "היו זמנים", חשבתי לעצמי. ירדנו לבריכה, ממול הביטו אלינו הרי הגולן, והנפש החלה להתרווח. ב־20:00 התייצבנו רעבים במסעדת המלון, "לורנס". מסעדה לא גדולה, אבל נקייה ומסבירת פנים. המנות השונות עשויות מתוצרת מקומית גלילית, ובצו השעה הוגשו סלטים וקינוחים בצלוחיות קטנות חד פעמיות. את הלחם הטרי חתכתי כשעל ידי כפפה חד פעמית.
ההחלטה להעביר את המשך הערב באחד מבתי הקפה הציוריים במושבה, ולסיים אותו בבר המלון, התבררה כנכונה. לאחר ארוחת הבוקר של היום שלמחרת התפנקנו באחד הטיפולים המוצעים בספא שבקומה התחתונה, ובנפש רגועה הגענו לצ'ק אאוט. פקידת הקבלה המליצה על מסלולי טיול בצפון, ובנוסף יידעה אותנו לגבי סדנת יין, שמתקיימת בשעות הערב בחדר היינות של המלון. "את זה נשאיר לפעם הבאה", השבנו. נראה שהברון רוטשילד היה שמח להתארח כאן.
מחירים באוגוסט: 1,450 שקל לזוג ללילה באמצע השבוע, 1,750 שקל לזוג ללילה בסופ"ש (מינימום 2 לילות). האירוח על בסיס חצי פנסיון.
קרם העיניים החדש מסדרת SUPREME OR של דוקטור עור מבית ניאופרם מתכתב עם העובדה שעם הגיל, קצב ייצור הקולגן, אותו רכיב שמקנה לעור גמישות ושומר על מראה מוצק, מואט. אז מופיעים קמטוטים שהופכים לקמטים, וביחד עם עיגולים שחורים מתחת לעיניים, מתקבל מראה עייף, שלא תמיד נחמד לראות אותו מציץ אלינו במראה.
4 צפייה בגלריה
קרם עיניים ד"ר עור
קרם עיניים ד"ר עור
קרם עיניים ד"ר עור
(צילום: יח"צ)
כבר במשיחה הראשונה הקרם היה נחמד אליי. עדין, נספג בקלות, מותיר הרגשה נעימה ועושה עבודה. הקרם הוא חלק מסדרת אנטי אייג'ינג חדשה של המותג: Supreme OR, והוא אמור להעניק לחות, לסייע למראה עפעפיים "מורם", ולתרום להפחתת מראה העיגולים השחורים. בנוסף מכיל הקרם רכיב פטנט OxyForce®, רטינול, חומצה היאלורונית ותמצית תה ירוק, כדי לסייע בהגנה על העור מנזקי הסביבה. את הקמטים אי אפשר להעלים, אבל בעזרתו הרגשתי איתם יותר נוח.
מחיר מומלץ לצרכן: 219.90 שקלים (30 מ"ל).
מודה - אני אוהבת שמנים. לכן שמחתי לבדוק את שמן הלבנדר לפנים של מותג הטיפוח האורגני החדש של חברת "גרנייה": "גרנייה Bio", והוא עשה לי את זה מהטיפה הראשונה. השמן הוא חלק מסדרת מוצרי לחות, הזנה וניקוי, מבוססי פורמולות טבעוניות, שמכילות מרכיבים מהטבע, כמו לבנדר, ארגן, למון גראס ועוד. יש לו ניחוח ארומטי ומרקם מפנק. אהבתי גם את העובדה, שהאריזה עשויה חומר ממוחזר וניתנת למיחזור.
מחיר מומלץ לצרכן: 54.90 שקל. שווה לכל נפש.
4 צפייה בגלריה
שמן לבנדר
שמן לבנדר
שמן לבנדר
(צילום: יח"צ)
על התענוג המפוקפק של כאבי גב חוזרים ונשנים הייתי מוותרת, כמו עוד רבים וטובים שסובלים מהם תדיר. אלא שמזמן הבנתי שזו מציאות שנגזר עליי לחיות איתה, ולכן אני לא פוסלת בדיקה או המלצה על אביזרים ואמצעים שיכולים להקל. חלק מהם מוכיחים את עצמם, חלק מהם נכנסים להגדרת "לא מועיל - לא מזיק".


4 צפייה בגלריה
בי קיור לייזר
בי קיור לייזר
בי קיור לייזר
(צילום: יח"צ)
לאחרונה ניסיתי את יעילותו של מכשיר הבי־קיור לייזר הביתי, שמיועד לטפל בכאבי גב וצוואר ולסייע בריפוי דלקות מפרקים. לאחר שהפנמתי את הוראות ההפעלה הפשוטות, הפכתי אותו לחלק בלתי נפרד מההווי היומיומי שלי. 6-8 דקות של לחיצות בכל נקודת טיפול פעם עד פעמיים ביום, וזה עושה הבדל. אני בחרתי להיעזר בו תוך כדי צפייה בחדשות, שכן עבורי זה הזמן בו השרירים שלי מתכווצים. את פריצות הדיסק והבלטים הבי־קיור לייזר לא יכול לרפא, אבל הוא בהחלט מקל על הכאב ומשחרר שרירים תפוסים. לאחר שלושה שבועות רצופים של שימוש, יהיה לגמרי נכון להגיד שהמכשיר, לי, מועיל.
טווח מחירים: 1,885 – 2,385 שקל.