מקררים, מיקסרים, קונסולות וגם סתם טוסטרים: "בָּדוּק" - מדור בדיקות המוצרים של ynet, בוחן בכל פעם מוצר אחר ונותן לכם את דעתו האובייקטיבית. והפעם: מיקסר רב תכליתי MK- -36dc מבית Normande. המחיר: 375 שקל.
מיקסר עומד נהיה פריט חובה לכל אופה. נורמנדי מציעים מיקסר שכזה עם תג מחיר זול במיוחד. שווה? בדקנו.
1 צפייה בגלריה
מיקסר רב תכליתי MK-  -36dc מבית Normande
מיקסר רב תכליתי MK-  -36dc מבית Normande
מיקסר רב תכליתי MK- -36dc מבית Normande
(צילום: יח"צ)

נתחיל בדברים הטובים: המיקסר של נורמנדי יפה, הוא מעוצב כמו המיקסרים של החברות היוקרתיות, עם צבעים מגניבים - אדום וכסוף. שלנו אדום בוהק ובהחלט מרשים על השיש. הוא מגיע עם 8 מהירויות קבועות + פולס הנשלטות בכפתור בורר עם תאורת לד, והתאורה נאה גם היא.
בנוסף, הוא שקט ויציב גם כשנאבק בבצק, עדיין הצליח לעמוד טוב.

זהו, כאן די מסתיימים הדברים הטובים. אחרי שמתלהבים מהמראה וממש נוגעים בחלקים מתחיל הפחד לחדור ללב. הכל מרגיש כאילו זה מיקסר שיצא מבית בובות. פלסטיקי, רעוע.
כשמתחילים לעבוד מתברר שהחששות מוצדקים. התחלנו איתו כמיקסר, ואכן הוא מצליח להקציף ביצים סבבה ואף להפוך שמנת לקצפת. עם זאת, כשנדרשה הקצפה ממש מהירה, דוגמת זו שנדרשת כאשר מקציפים ביצים לפבלובה, הוא התחיל לקרטע. עוד אלמנט מבאס הוא טווח התנועה של וו הלישה. הוא לא מגיע לכל הקערה וכך נדרשת העברה ידנית של הקצף למרכז הקערה.
ביצירת בצק העסק אפילו פחות טוב. המיקסר מצליח במקסימום ללוש חצי קילו בצק, וגם זה היה מאמץ. ממש נשמע שהמיקסר מתחנן שקצת נוריד ממנו. הלישה עבדה כל עוד נשארנו על מהירות איטית, כך שאחרי 20 דקות היה בצק סבבה. על מהירות מהירה יותר אין מה לדבר.
הוו השלישי שאיתו מגיע המיקסר הוא וו בחישה וכמו הקודמים, היה בסדר לערבוב תערובות עוגה פשוטות והתעייף בכל דבר שדרש יותר כח.
וכאן מגיע עניין המחיר. כן, זה מחיר זול מאוד למיקסר עומד. אם אתם מכינים רק מדי בצק בעיקר לעצמכם, אולי זה יהיה סבבה לכם. רק בשביל הקצפת ביצים אפשר לרכוש את אותו מיקסר אחיזה ידני ב-80 שקל ותהיו מרוצים לא פחות. כן, הוא פחות מרשים על השיש, אבל יתפוס פחות מקום כשתחליטו פשוט להניח אותו בצד.