בוטל מיזוג החברות הבנות בבזק: בזק הודיעה היום לבורסה שהיא חוזרת בה מכוונתה לבטל את המותג בזק בינלאומי ולמזג את החברה בבזק, בעקבות התנגדות ועד העובדים של החברות, שמאוגד בהסתדרות. המשמעות היא שבזק בינלאומי תישאר חברה עצמאית. מדובר בכישלון לבזק שביקשה לאחד הנהלות ולעבור לשיווק משותף של שירותי תקשורת.
ב-3 באפריל תבוטל ההפרדה בין ספק לתשתית אינטרנט ושתי החברות ישווקו בנפרד חבילות אינטרנט מלאות. ב-13 ביוני תבוטל ההפרדה ב-HOT.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
1 צפייה בגלריה
בזק בינלאומי עובדים
בזק בינלאומי עובדים
הגפנות של עובדי בזק בינלאומי נגד המיזוג עוד לפני 3 שנים
(באדיבות עובדי בזק בינלאומי)
בזק תכננה מיזוג דומה עם yes שעובדיה מאוגדים בהסתדרות הלאומית. yes תקבל תוך מספר חודשים לקבל רישיון ספק ולשווק טריפל.
יחיאל שמן, העומד בראש עובדי ועד אלפא (פלאפון ובזק בינלאומי), מסר במכתב לעובדים: "המשמעות היא שחברת בזק בינלאומי נשארת חברה עצמאית עם השארת כל הנכסים והרישיונות בחברה! הוכחנו שכאשר אנחנו מלוכדים, נחושים ומאמינים בצדקת דרכנו, אין כוח שיעמוד מולנו.
נעדכן שבימים אלו אנו מנהלים מו״מ על תנאי העבודה לשנים הבאות לעובדי פלאפון ובזק בינלאומי בתקווה שבקרוב, במיוחד לאור הדיווח הבורסאי האחרון, נוכל גם לבשר לכם על הסכם קיבוצי חדש.
"עובדי החברות הם ההון האנושי והאיכותי, אשר מצעיד את החברות קדימה, בכל שינוי מבני או ארגוני אנחנו נדאג שהזכויות והביטחון התעסוקתי של העובדים יונחו על שולחן המשא ומתן ויהיו בראש סדר העדיפויות!
"הקמנו את ועד עובדי אלפא כנציגות מאוחדת ועוצמתית ובכוחנו לשמור ולהגן על העובדים מול כל שינוי או תכנית של ההנהלה גם בעתיד. שוק התקשורת רותח ובעת הקרובה אנחנו עוד נהיה עדים לשינויים תכופים ומהפכות, ביחוד בחברות קבוצת בזק. לפיכך, לא משנה איזו תכנית חדשה תונח על שולחן הדירקטוריון, ועד עובדי אלפא יהיה כאן תמיד ויעמוד איתן להבטיח את האינטרס של עובדי פלאפון ובזק בינלאומי בכל שינוי".