איילת זורר בפרסומת חדשה ל-BMW
השחקנית איילת זורר הוטסה לישראל במיוחד ממקום מגוריה ב-LA, רק כדי שתצטלם לפרסומת החדשה של BMW. אז היא לקחה יום שלם ואותו העבירה בנהיגה מאתגרת בצפון על הדגם החדש והחשמלי BMW iX3, כשאת רוב שעות הנהיגה העבירה בלילה. הפרסומת הפעם היא סוג של קריצה לכוחות על-טבעיים אותם יש ל-BMW החדשה. זורר הסבירה לסובבים, שאומנם היתה שמחה לאמץ לעצמה כוח שעוצר את הזמן, אבל רציונלית היא שמחה בהווה. אפשר להבין למה.
סודהסטרים נגד אלימות במשפחה
חברת סודהסטרים, ביחד עם פורום מיכל סלה, השיקה בעלות של מאות אלפי שקלים קמפיין רשת, במטרה להעלות מודעות לתמרורי אזהרה בזוגיות אלימה: "יש סימנים שלא משאירים סימן". בסרטון נראה רופא שבודק אישון של מטופלת ומאשר כי לא נותר שום סימן בעיניה בעקבות מכה שקיבלה, ובסיומו הוא אומר: "מצטער, רק את מוציאה ממני כאלה דברים". מנכ"ל סודהסטרים העולמית, אייל שוחט: "המגזר העסקי חייב להשמיע קול ולהתגייס למען נושאים בעלי חשיבות חברתית".
ברעם תורמת לחודש המודעות לאוטיזם
חברת ברעם פרסום מקורי, שבבעלות גיא ברעם, תרמה את המסך המזרחי של קניון עזריאלי, עליו יוקרנו סרטוני אנימציה שמסבירים את עולמם של ילדים על הספקטרום האוטיסטי, למשך עשרה ימים, עד ה-12 באפריל. גובה התרומה הוא כ-25 אלף שקל. חודש אפריל הוא חודש המודעות הבינלאומי לאוטיזם, לאחר שהאו"ם הכריז על ה-2 באפריל כיום המודעות העולמי לאוטיזם, כהמשך להצהרת ארגון הבריאות העולמי, כי אוטיזם הוא משבר בריאות חוצה מדינות ומגזרים.
ארוחת שף בנוסח אמא
ארגון הקהילה הישראלית-אמריקנית, IAC, בהובלת שוהם ניקולא, הצליח לרגש את ג. ותמוז, שני אחים, חיילים בודדים ישראלים-אמריקנים, שלא ראו את משפחתם כשנה וחצי בשל הקורונה. השניים, שהגיעו מסן דייגו כדי לשרת בצה"ל, התגעגעו לאוכל של אמא, ליאור דובנוב. למשימה נרתם השף שאול בן אדרת, ששוחח עם האם, הבין מה ילדיה אוהבים לאכול ואיך היא מכינה את האוכל, ובישל להם בהפתעה ארוחת שף בנוסח אמא.
פורטוגליס תורמת תלושי מזון
קבוצת פורטוגליס, שמספקת שירותי אזרחות פורטוגלית לצאצאי מגורשי ספרד ופורטוגל, תרמה לכ-100 משפחות מעוטות יכולת תלושי מזון בהיקף כספי של 60 אלף שקל. התלושים חולקו באמצעות שיתוף פעולה עם עמותת ידידים, ארגון מתנדבים ארצי, שמסייע לילדים ולנוער בסיכון ובמצוקה.
מגנוליה מעצבת צמידים לעמותת פראדר ווילי
עמותת פראדר ווילי (תסמונת גנטית נדירה) בישראל, יצרה שיתוף פעולה עם רשת התכשיטים מגנוליה. הרשת עיצבה צמידים בהשראת לוגו העמותה, במחיר של 120 שקל לצמיד, כשההכנסות ממכירת הצמידים מועברות לעמותה. חברת שירות המשלוחים OPSI, נציגת UPS בישראל, שילחה בחינם את הצמיד לכ-50 תורמים הראשונים. בישראל יש היום כ-200 ילדים ובוגרים, שמתמודדים עם התסמונת, חסרת התרופה.
ירקות ופירות למען ניצולי שואה וקשישים יוצאי אתיופיה
חברת עטרה, שמשווקת ירקות ופירות, תרמה טון וחצי של ירקות וארזה 10 טון ירקות לקראת הפסח עבור עמותת קבוצת שורשים, שפועלת לעזרת ניצולי שואה וקשישים ומשפחות יוצאי אתיופיה. בסך הכל נתרם מהפעילות סכום של כ-10,000 שקל.
סיור וירטואלי בעקבות חייה של אנה פרנק
חברת ההיי-טק SISENSE, מצאה דרך מקורית לחבר את זיכרון השואה לטכנולוגיה העכשווית בעזרת סיור וירטואלי לייב באמסטרדם, בעקבות חייה של אנה פרנק: "הדרך למחבוא". הסיור התאפשר באמצעות שיתוף פעולה עם חברת טרמינל 3 לייב, שסיפקה שלושה מדריכים ישראליים, שמתגוררים באמסטרדם. לחברה מעל 800 עובדים בשמונה משרדים בעולם, והיא הפכה ליוניקורן עם גיוס של 100 מיליון דולר.
חברת אדמה למען מחזור פלסטיק
חברת אדמה, שמתמקדת בתחום הגנת הצומח, יוצאת בשיתוף פעולה ראשון מסוגו לאיסוף מכלי פלסטיק ריקים של חומרים להגנת הצומח של כלל היצרנים. במסגרת שיתוף הפעולה, בו לוקחות חלק רשות הטבע והגנים וישובים במועצות האזוריות יואב ולכיש, ובתיאום עם המשרד להגנת הסביבה ומשרד החקלאות, הוצבו לאחרונה עשרות "תחנות ירוקות" במושבים ובקיבוצים באזורים אלה, כדי לצמצם את היקף הפלסטיק המושלך כאשפה רגילה ובשטחים הפתוחים, ולמחזרו.