הראל ויזל, בעל השליטה בקבוצת פוקס, מביא לישראל לראשונה את ג'מבו - רשת יוונית הדומה במגוון המוצרים שהיא מציעה וברמת המחירים לחנויות מקסטוק. הרשת מציעה מוצרים מוזלים החל מצעצועים ואביזרים למטבח ועד כלי בית וציוד משרדי.
ויזל קיבל את הזכות הבלעדית להקמה ותפעול של חנויות ג'מבו בישראל, והוא צפוי לפתוח בין 8-10 חנויות בארץ, כל אחת בשטח של כ-10,000 מ"ר - כמו גודל החנויות ביוון. מדובר בפעילות של הקבוצה שאינה בתחום האופנה, ושמציעה מוצרים ברמת מחירים נמוכה יחסית המואמת לרוח התקופה. הקמת רשת החנויות תהווה עוד נדבך מרכזי בפעילויות של קבוצת פוקס, וכך תפזר את הסיכון בפעילויות בתחום האופנה. ההשקעה בהקמת רשת ג'מבו בישראל מוערכת בעד 18 מיליון שקל.
ג'מבו נוסדה בשנת 1986, והיא חברת קמעונאות מובילה הנסחרת בבורסה ביוון בשווי של כ-2.15 מיליארד אירו. מחזור המכירות השנתי של ג'מבו עומד על כ-812 מיליון אירו. הרשת מפעילה כ-112 חנויות בסך הכל, 54 מהן ביוון. ישראל תהיה המדינה העשירית בה תיפתח הרשת, שפועלת בבולגריה, קפריסין, רומניה ומדינות נוספות באירופה, ומעסיקה כ-7,000 עובדים. קהל היעד של החנויות מגוון, וכולל נשים, גברים וילדים בכל הגילאים.
במסגרת ההסכם נקבע כי החנות הראשונה בישראל תיפתח על ידי החברה לא יאוחר מסוף שנת 2021 (בכפוף לאפשרויות הארכת המועד בנסיבות מסוימות כפי שנקבעו). יצוין כי אין בהסכם התחייבות של החברה ביחס למספר החנויות. תקופת ההסכם הראשונה היא ל-12 שנים החל מפתיחת החנות הראשונה, עם אפשרות להארכה בהסכמת הצדדים ל-10 שנים נוספות החל מחלוף 10 שנים ממועד פתיחת החנות הראשונה.
מפוקס נמסר כי "החברה רואה בעסקה זו חלק מהותי במימוש האסטרטגיה של החברה בהרחבת מגוון הפעילויות והמוצרים של החברה וגאה בבחירתה של ג'מבו בחברה להרחבת פעילות חנויות ג'מבו גם בישראל באמצעות התקשרות זו עם החברה".