ויליפוד ממשיכה במגמת ההתרחבות. לכלכליסט נודע כי החברה נכנסת לראשונה לתחום הלחם ותתחרה במאפיות הגדולות בישראל. החברה תחל לייבא ולשווק לחם תחת מותג יורו, איתו היא פועלת בשוק החלב עם חמאה וגבינות. הלחם, המיוצר בטורקיה, בעל חיי מדף ארוכים במיוחד של כחצי שנה.
בסדרה מגוון של 4 סוגי לחם: חיטה מלאה, כפרי, דגנים ולחם טוסט המשווקים באריזה כפולה לשמירה על הטריות. הלחם בעל כשרות גבוהה של חתם סופר, כך שהחברה תוכל לשווקו בכל שוק המזון הישראלי.
כזכור, לפני כשנתיים איבדה ויליפוד את הזיכיון לשיווק מותג ממרחי החמאה לורפק של ארלה ובעקבות כך חיפשה חלופה למותג שהיווה כ-11% מפעילותה. החלופה לא איחרה לבוא והחברה בשליטת האחים צביקה ויוסי ויליגר השיקו תחת מותג יורו ממרח חמאה מתחרה ללורפק.
המחסור בחמאה בשוק המקומי הזניק את מכירות ממרחי החמאה שמחירם לא מפוקח והם משקפים רווחיות גבוהה לחברה, והדבר בא לידי ביטוי בתוצאות החברה שהסתכמו ב-2019 עם עלייה של 17% במכירות שהסתכמו ב-395.6 מיליון שקל וזינוק של 48% ברווח הנקי שהסתכם ב-12.5 מיליון שקל.
בעקבות הצלחת ממרח החמאה, הרחיבה וילפוד את מגוון המוצרים תחת המותג והשיקה גם גבינות ומעדני חלב. השפעת המהלכים ניכרה בתוצאות הרבעון הראשון השנה, עם עלייה של 32% במכירות שהסתכמו ב-129 מיליון שקל.
כעת, עם הרחבת הפעילות בשוק הלחם, תתחרה ויליפוד במאפיות הגדולות אנג׳ל וברמן על שטחי המדף ברשתות השיווק ותציג יתרון תחרותי בכל הנוגע לחיי המדף של המוצר, כמו גם במחיר תחרותי של 8-9 שקלים לכיכר לחם במשקל 330 גרם.