אחרי התקפת ההאקרים: נציגי חברת הביטוח שירביט ממשיכים להנפיק ולחדש פוליסות במוקדיה הטלפוניים שתוגברו, לפי החברה. עוד מציינת החברה כי מדובר ב-700 מסמכים שהתוקפים הדליפו.
הפריצה שהייתה בתחילת החודש הביאה את החברה הישראלית לסגירה של מערכות המחשוב וגיוס של חברות מובילות בתחום הסייבר והטרור בישראל להתמודדות עם התקיפה.
כמו במקרה של עמיטל, בו פריצה למחשבי חברת התוכנה בסוף השבוע שעבר הובילה למתקפת סייבר על כ-40 חברות ישראליות בתחומי הלוגיסטיקה והיבוא, גם במקרה זה רשות הסייבר מעורבת באופן עמוק בפרשה. הפורצים חדרו למחשבים של עמיטל, גנבו את רשימת הלקוחות שלה וכן את פרטי ההתחברות ללקוחות, ומשם המשיכו לביצוע פריצה ללקוחות עצמם.
לטענת שירביט, מספר מצומצם של לקוחות נפגעו מהתקיפה. ההערכות עד כה היו שכמויות עצומות של מידע נגנבו מחברת שירביט, אבל בתגובה לפניית כלכליסט טוענת החברה שרק 700 מסמכים נחשפו, והחברה כבר יצרה קשר עם 500 הלקוחות שפרטיהם דלפו.
לדברי שירביט, "מומחי הסייבר שפועלים בחמ"ל חברת שירביט בתיאום עם גורמים ממלכתיים ממשיכים בבדיקה המקיפה של תקיפת הסייבר.
גם לאחר התקיפה, פעילותה הביטוחית של שירביט לא פסקה לרגע. החברה יצרה קשר עם כ-500 לקוחות שפרטיהם דלפו, הדריכה אותם ומסייעת להם בכל הדרוש. חברת שירביט משלימה את תהליך ההתאוששות והמיגון הנוסף של מערכותיה, והן עומדות בסטנדרטים הבינלאומיים המחמירים ביותר. מערכות המחשוב ומאגרי המידע שודרגו עם שכבות נוספות של בקרה וניטור, ובקרוב יעלה גם אתר החברה עם מנגנוני זיהוי ואבטחה משופרים".