התקלה בתשתית האינטרנט של חברת אנלימיטד נפתרה: לקוחות החברה דיווחו משעות הבוקר (יום ד') על תקלה בעקבות פעולות להרחבת הרשת שנערכו בלילה. הפעולות נערכו לקראת כניסת HOT לפעילות על גבי תשתית הסיבים האופטיים של אנלימיטד.
החברה הודיעה אחר הצהריים כי "התקלה נפתרה וכעת כלל לקוחותינו מחוברים שוב לרשת הסיבים האופטיים שלנו".
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
עוד הוסיפה החברה כי "אנחנו יודעים שאתם נותנים בנו את האמון שלכם מידי יום ואנחנו מחוייבים לספק לכם את תשתית האינטרנט הטובה ביותר, בכל יום ובכל שעה. אנחנו מבטיחים לתחקר את האירוע ולעשות כל שביכולתנו שתקלות כאלו לא יישנו ושתוכלו להיות בטוחים שבחרתם בתשתית האינטרנט המהירה והאמינה ביותר בישראל".
לקוחות שפנו ל-ynet התלוננו כי "יש קריסה כללית של מערכות בחברת האינטרנט של הסיבים האופטיים אנלימיטד, הטלפון שלהם לא מחובר ואתר האינטרנט שלהם לא עובד".
החברה הודיעה מוקדם יותר ללקוחות בעמוד הפייסבוק שלה: "התקלה שחלקכם חווים כעת בשירותים המבוססים על תשתית הסיבים של אנלימיטד, נגרמה כתוצאה מעבודות תחזוקה להרחבת הרשת שהתבצעו בלילה.
"צוותי ההנדסה שלנו עובדים מהלילה במרץ על פתרונה וממשיכים גם כעת במטרה לפתור אותה בהקדם האפשרי. אנחנו מבינים את החשיבות הרבה של אספקת שירותי אינטרנט יציבים בימים אלה, מתנצלים בפניכם על אי-הנוחות הזמנית שנגרמת לכם ומבטיחים לעשות הכל בכדי לתקן הכל במהרה".
פורסם לראשונה: 12:16, 03.02.21