מנהלי ההסדר של אמריקן לייזר, עוה"ד ישראל שפלר ועמית לדרמן, סבורים כי הצעתה של קר שירותי רפואה לרכוש את פעילותה תמורת 7 מיליון שקל היא ההצעה העדיפה, ולפיכך הביאו היום (שלישי) הצעה זו לאישורו של בית המשפט. דיון צפוי להתקיים ביום ראשון הקרוב כשבית המשפט יחליט האם לאשר את המכירה.
התשלום בהצעתה של קר שירותי רפואה הוא 40% מהתמורה המוצעת בסך של 2.8 מיליון שקל, שישולמו מידית, והיתרה בסך של 4.2 מיליון שקל תשולם ב-30 תשלומים שווים. כמו כן, קר שירותי רפואה מתחייבת להעסיק 100 מעובדי החברה למשך 12 חודשים לפחות.
1 צפייה בגלריה
אמריקן לייזר
אמריקן לייזר
אמריקן לייזר
(צילום: קובי קואנקס)
מהבקשה שהגישו מנהלי ההסדר לבית המשפט עולה כי התקבלו ארבע הצעות לרכישת פעילות אמריקן לייזר. שתי ההצעות הגבוהות עומדות על סך של 7 מיליון שקל, וכוללות התחייבויות להמשך מתן טיפולים ללקוחות החברה. שתי ההצעות הללו הוגשו ע"י קר שירותי רפואה ודניאל קלייזמר. עוד עולה כי עד כה הוגשו 708 תביעות חוב בסכום כולל של כ-149 מיליון שקל שטרם הוכרעו על ידי מנהלי ההסדר.
חברת א.מ.ל. אמריקן לייזר, או בשמה המסחרי רשת "אמריקן לייזר", הגישה באוגוסט לבית המשפט המחוזי מרכז בקשה לצו עיכוב הליכים לאחר שצברה התחייבויות בסך של כ-110 מיליון שקל. הרשת ציינה במסגרת הבקשה שהוגשה באמצעות עוה"ד שלום גולדבלט, ליאת צרפתי שלום ורהב עין-דר, כי מדובר בחברה מובילה בתחום האסתטיקה הרפואית, המתמחה בשני תחומים עיקריים: הסרת שיער בלייזר וניתוחים להסרת משקפי ראיה בלייזר. לחברה ותק של 25 שנים והיא העסיקה עד לאחרונה כ-300 עובדים, (כ- 180 עובדים) מיוצגים על ידי עו"ד אופיר רונן, אחרים על ידי עו"ד ליזה חדש ועוד. הרשת מפעילה כ-20 סניפים.