דסק הפרסום של בועות מגלה כי השחקנית לירון וייסמן נבחרה כפרזנטורית לרשת מרפאות האסתטיקה פרופורציה. לפי הערכות בשוק, היא תקבל כמה עשרות אלפי שקלים. מעבר לקריירה מצליחה כשחקנית, באחרונה החלה וייסמן בלימודי סיעוד במכללה האקדמית ת"א-יפו. באחרונה זכתה לתהודה ברשתות החברתיות, כשפרסמה שהיא מחפשת את "האחד הנכון עבורה". כשלב ראשון להתחלות חדשות, קמפיין זה לא רע.
3 צפייה בגלריה
לירון ויסמן
לירון ויסמן
לירון וייסמן
( צילום: ערן לוי, סגנון: תומר אלמוזנינו)
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

זוכרים את רס"ן איתן בלחסן

כנס מנהיגות התקיים בסוף השבוע במכללת תל-חי לציון 23 שנים לנפילתו של מפקד סיירת צנחנים רס"ן איתן בלחסן ז"ל. הגיעו לכבד: שר הביטחון בני גנץ, אליעזר שקדי, יצחק (ג'רי) גרשון, ישראל זיו, שי באב"ד ועודד טירה.

סלפי עם ערן זהבי

ערן זהבי משך לא מעט בקשות סלפי כשהתארח בדייויד אינטרקונטיננטל בת"א יחד עם קבוצתו איינדהובן. כוכב הכדורגל פגש את האקסית מכבי ת"א בבלומפילד ועלה על חשבונה לשלב הבא בקונפרנס ליג. את האורחים מהולנד ליוותה טלי רז-גינוט, סמנכ"לית השיווק והמכירות של המלון.
3 צפייה בגלריה
ערן זהבי וטלי רז־גינוט
ערן זהבי וטלי רז־גינוט
ערן זהבי וטלי רז־גינוט
(צילום: יח"צ)

קופה ראשית: החיים הם משחק

ההצלחה של קופה ראשית פורצת את מסך הטלוויזיה. לבועות נודע כי פרק מיוחד של הסדרה צולם בתוך משחק המחשב הפופולרי מיינקראפט, כשהדמויות המוכרות מופיעות בעטיפתן המפוקסלת, בסגנון ובשפה של המשחק. מאחורי היוזמה עומדת חברת בזק, שמשקיעה בכל המהלך מיליוני שקלים, והחליטה להמשיך בקמפיין המבוסס על דמויות הסדרה, לצד הפרזנטור גידי גוב. בפרק המיוחד השתתפו נועה קולר, קרן מור, דב נבון, יניב סוויסה ודניאל סטיופין. המשחק - והפרק - יהיו פתוחים לצפייה ולהשתתפות של קהל השחקנים.

שותפים חדשים

לימור רוזנטל וארז בנק יצטרפו כשותפים לחברת וולף תקשורת, שמנהלת בעיקר תקציבים עבור חברות גלובליות ומשמשת כנציגתה הרשמית של חברת הסחר הבינלאומי של הונג קונג בישראל. החברה אשר הוקמה על ידי רוני וולף, פועלת בעיקר בתחום ייעוץ התקשורת, ניהול תוכן ויחסי הציבור עבור חברות בינלאומיות.

3 צפייה בגלריה
וולף
וולף
רוני וולף, לימור רוזנטל וארז בנק
(צילום: יח"צ)

פרידה ספורטיבית

ברוריה ביגמן, דוברת הוועד האולימפי בישראל ומנהלת השיווק וגיוס החסויות, תפרוש לגמלאות בסוף מרץ אחרי 13 שנה בתפקיד. "נפרדת בתחושת סיפוק רב", היא אומרת. "עסקתי לילות וימים בקידומו של הוועד, שמחה שהצלחנו להגדיל את נפח החסויות לטובת הספורטאים".

אוניות על שמו של סמי עופר

לרגל יום הולדתו ה-100 של סמי עופר ז"ל, שהיה אחד מבעליה של צים, החליטה החברה לקרוא על שמו 25 אוניות המונעות בגז טבעי.

MORAZ בפתיחה יוקרתית בסיאול

דודי פלד, מנכ"ל ובעלים MORAZ צמחי מרפא, פותח חנות דגל ראשונה באחד מבתי הכלבו היוקרתיים בסיאול.

חברות וציורים

האמנית והמשוררת דפנה ערוד הוציאה לדרך בארנה בהרצליה את תערוכת "חברות", 140 פורטרטים של חברותיה. בין הבאים: ג'וזי כץ, דפנה ארמוני, נורית גפן, עטרה אופק, יוסי הררי, חני דינור ובועז קראוזר.

מועדון ארוחת הערב של אמריקן אקספרס

עידו עלמני, מנכ"ל אמריקן אקספרס, אירח ערב קוקטיילים וקולינריה במסעדת a בת"א של השף יובל בן-נריה, במסגרת "מועדון ארוחת הערב" של החברה. באמנותי: הרצאות של השף והסודות שמאחורי המנות.

שלמה ביטוח מטיסה

חברת שלמה ביטוח הטיסה את מועדון 100 הסוכנים והסוכנות המובילים שלה לטיול מפנק בגיאורגיה. מפרגנים.

תרומה אופנתית

המעצב דרור קונטנטו פותח בשישי הקרוב מכירה מיוחדת בסטודיו שלו, שתכלול פריטים מארונו האישי. כל ההכנסות יופנו למרכזי תעסוקה שיקומיים לאנשים המתמודדים עם מוגבלויות. יפה וראוי.

רדיו דרום חוגג

רדיו דרום יחגוג יום הולדת ב-7 במרץ ביס פלאנט באר שבע, ביום שידורים שלם. בין המוזמנים: בניה ברבי, חנן בן-ארי, עידן עמדי, אניה בוקשטיין, ספיר סבן, ליאור נרקיס ודידי הררי.

בקטנה

  • חברת "חשבונית ירוקה" תערוך ב-6-10 במרץ, בדיזי פרידשון בת"א, שבוע פאנלים של יזמיות פורצות דרך ובכירות בהייטק.
  • קרן הולמס פלייס למען הקהילה העניקה ל-11 עמותות 90 מלגות מינוי למועדוני הקבוצה ברחבי הארץ בהיקף של כ-300 אלף שקל.
  • ישרוטל ערכה את הטקס השנתי "10 שנות ותק", שבו חולקו תעודות הוקרה לעובדים שציינו 10 שנות עבודה. אירח במלון רויאל ביץ' באילת: מנכ"ל הרשת ליאור רביב.
  • בית חולים לניאדו ערך ערב גאלה לגיוס תרומות להקמת מחלקת טיפול נמרץ. נצפו: המנכ"ל נדב חן, שרת הפנים איילת שקד ויו"ר טמפו ז'ק בר.

מינויים

  • נדב ברקוביץ' מונה למנכ"ל חברת יחסי הציבור והאסטרטגיה "דבי תקשורת".
  • עידו שחם, עו"ד ושמאי מקרקעין, מונה למנהל תחום מיסוי נדל"ן במשרד ברון ושות'.
  • אביב חן-פרץ מונתה לסמנכ"לית תפעול והבטחת איכות של אחוה.
  • ישי שנידובר מונה למנכ"ל עמותת גשר אל הנוער.
  • איתי רותם מונה למנהל המרקום בקבוצת רובי קפיטל.
  • עמיר בקר מונה לסמנכ"ל תגובה לאירועי סייבר בחברת סיגניה.
  • לילך בודפגה מונתה למנכ"לית סטודיו C החדש "By Ronit Raphael".
  • אלון חבר מונה למשנה למנכ"ל ולסמנכ"ל כספים באפי קפיטל נדל"ן.
  • חיים משען מונה למנכ"ל אביבי מטבחים.