ברוכים הבאים לסטופמרקט – רשת הסופרים, שכבר 25 שנה פועלת 7 ימים בשבוע מבוקר עד לילה, על־פי תפיסה ייחודית: מגוון מוצרים עצום ושירות מקצועי ואישי, המייצרים עבור הבאים בשעריה חוויית קנייה עוטפת ומהנה במיוחד. הרשת הייחודית, המונה כיום 12 סניפים, הוקמה בשנת 2000 על ידי יוסי משיח, ישראלי שורשי מיקנעם כעסק משפחתי, ולאורך כל השנים מובילה חשיבה שונה בנוף הקמעונאות המקומי. כמו כן לרשת סניפי סטופמרקט סיטי, הפועלים בתוך הערים שישה ימים בשבוע.
האפשרות להגיע לסניפים בזמנים הנוחים לכל אחד, שפע המוצרים והמותגים, המקצוענות של המחלקות הטריות, החניה הנוחה, הצוות האדיב, השירותים, הסדר, הניקיון והארגון שמלווים את הקנייה – כל אלה ועוד מממשים את ההבטחה: פשוט חוויה לקנות.
החוויה מתחילה כבר בחניה, עם תשומת הלב שניתנה למיקום העגלות. עם הכניסה לסניפים, מצטרפת גם ההבנה, שמדובר במקום המחובר לצורכי הלקוחות עד לפרטים הכי קטנים: החל בסידור המוקפד של הפריטים, דרך השיטוט הנוח במעברים הרחבים ומסכי ההכוונה הבולטים, ועד השקעה קפדנית בכל אחת מהמחלקות השונות:
מחלקת הגבינות מציעה מעל 300 סוגים של יצרנים גדולים, בינוניים ומחלבות בוטיק מרחבי העולם.
מתחם היין הוא מעין חנות בתוך חנות, ובה כל יין שאפשר לחשוב עליו, לרבות יינות מיקבי בוטיק קטנים, כשיועצי יין מקצועיים מסייעים בבחירה מדויקת.
במחלקת הדגים תוצרת טרייה מדי יום. כך למשל הסלמון נוחת במטוס מיוחד מנורבגיה ונפרס ומטופל בהתאם לרצון הלקוח, יש גם טונה כחולה, דניס ים, בר ים, לוקוס, ברבוניות בעונה, אינטיאס ועוד עשרות סוגים שאין בסופר אחר.
בקצבייה ניתן למצוא נתחי כבש ונתחי בקר, המגיעים מהמשחטות המובחרות ביותר, כדי שהלקוח יקבל את הכי טוב וטרי. צוות הקצבים ינקה ויחתוך, בהתאם לבקשה של כל לקוח.
מחלקת הירקות והפירות מציעה יבול של חקלאי הארץ, מצפון ועד דרום, במחירים הזולים בישראל לאורך כל השנה. "למרות המבצעים לאורך כל השנה אנחנו דואגים לאיכות המוצרים, ולכל פרי וירק שנמצא במחלקה יש אורך חיים ממושך", מציין מנהל השיווק.
שיטה שונה של הקמעונאות
העיקרון המנחה את פעילות סטופמרקט – שהוא ה"אני מאמין" של מייסד הרשת – הוא לספק מוצרים באיכות הגבוהה ביותר וללא פשרות. סטופמרקט משווקת כ־40,000 מוצרים – ממותגים מבוססים גדולים ועד קטנים, ובפרט מעודדת ומקדמת ספקים ישראלים שעובדים רק עם הרשת. "למען הצרכנים אנחנו משקיעים ומטפחים במיוחד ספקים מקומיים - יינות מיקבים קטנים, יצרני גבינות, עוגות או גלידות מיוחדות, חקלאים פרטיים שמספקים לנו את מיטב התוצרת", כך מסביר חי משיח, מנהל השיווק של הרשת ומוסיף, שהסניפים מתוכננים מראש באופן שונה. "המעברים בסניפים שלנו רחבים יותר, יש שיטה שונה של הקמעונאות בתוך החנות וכניסה רחבה, שמייצרת תחושת מרחב. אנחנו משקיעים מאוד בניקיון ובנראות התצוגות והחנות עצמה, כדי לייצר חוויית קנייה שלמה".
ברשת מאמינים בקשר אישי עם הלקוח, מרגע הכניסה לסניף ועד סיום הקנייה בקופה: "אנחנו מפעילים יותר קופות, מה שמייעל ומקצר את התורים, וגם מציעים משלוחים עד הבית. במקום מועדון לקוחות, אנחנו מנפיקים פנקס החתמות ועל כל קנייה בסך 200 ₪ מקבלים חותמת. כשמגיעים לסכום קניות מסוים, מקבלים 100 ₪ לקנייה הבאה. כמו כן יש הנחה בקנייה חוזרת. אנחנו מקפידים להיות בקשר עין עם הלקוח, והוא תמיד יפגוש עובדים מסבירי פנים, שמכוונים, מייעצים, מסייעים וגם אורזים את המוצרים בקופה".
פשוט חוויה לקנות, כבר אמרנו?
בלעדי: DEVESA - האנגוס הטוב בעולם
הרשת גאה בסטייק הטוב בעולם, ולא, זו לא עוד סיסמה פרסומית – אנגוס Devesa זוכה שנה אחר שנה בתואר הסטייק הטוב בעולם בתחרויות בינלאומיות. מדובר בבשר בקר איכותי עילי, שהוא תוצאה של מסורת בת 100 שנה של מצוינות ומורשת, המחברת בין תשוקה ארגנטינאית לאומנות גידול בקר וייצור בקר פרימיום.
מקור הבשר מפרות אנגוס, הרועות באזורי מרעה טבעיים ועשירים. הגידול מתבצע על ידי בוקרים מקצועיים, שמקפידים על האכלה ירוקה מבוססת עשב ירוק ובריא ועל תזונה נטולת אנטיביוטיקה והורמונים עבור הפרות.
אנגוס Devesa נודע בטעמיו העשירים ובמרקמו הרך, הודות לתנאים האידיאליים שבהם מגדלים את הבקר. הוא מצוין כסטייק, צלעות ובשר טחון, והפופולריות שהוא זוכה לה נובעת מהשילוב של איכות הטעמים והמרקם.