עסקה באזור התעשייה גלילות: תדהר הראל מניבים, תאגיד משותף של חברת היזמות והבנייה תדהר ושל קבוצת הראל, רכשה מחברת פרדס מלשטיין קרקע המשתרעת על שטח של 14 דונם תמורת 90 מיליון שקל.
מהחברה נמסר כי הקרקע שנרכשה כוללת תוכנית בתוקף להקמת פרויקט הכולל קמפוס תעסוקה לצד שטחי מסחר בהיקף של 30 אלף מ"ר. בכוונת החברה לקדם תוכנית נוספת להעצמת זכויות למגורים, מסחר ותעסוקה.
1 צפייה בגלריה
המגרש בגלילות שנרכש על ידי תדהר והראל
המגרש בגלילות שנרכש על ידי תדהר והראל
המגרש בגלילות שנרכש על ידי תדהר והראל
(צילום: יח"צ)
תומר אלפסי, מנכ"ל חטיבת הייזום והמניבים בקבוצת תדהר: "אנו בטוחים שהפרויקט החדש, שיוקם על קרקע בגלילות, יוביל להתחדשות האזור וינגיש לציבור מרחבים משותפים".
סמי בבקוב מנהל חטיבת ההשקעות בקבוצת הראל ביטוח ופיננסים: "ההסכם של התאגיד המשותף לרכישת הקרקע וקידום הפרויקט בגלילות הוא דוגמא קלאסית ליתרון המשמעותי בשותפות של חברות חזקות ומקצועיות במשק. הכניסה למיזם הינה חלק משרשרת עסקאות שמבצע מערך הנדל"ן של הראל לאורך השנים האחרונות, הנובע מהשאיפה להגביר את הנוכחות באפיקי השקעה בעלי תשואה ריאלית תחרותית".
את תדהר הראל מניבים יצג בעסקה עו"ד אפרים לוי ממשרד פישר ושות' את המוכרים ייצגו עו״ד רועי בר ועו"ד רותם לבנון ממשרד אברהם בר.
נזכיר כי אזור התעשיה גלילות ממוקם על צירי תנועה מרכזיים, נתיבי איילון וכביש 2 ובעתיד אף מתוכננת להיבנות בסמוך גם תחנת מטרו. נכון להיום המתחם כולל בנייה כאשר לצד מתחמי הקולנוע והמסחר המוכרים ניתן למצוא את הפרויקט של BIG גלילות לצד קמפוס תעסוקה של חברת סולארג' שבנייתם עתידה להסתיים בחודשים הקרובים.