מקררים, מיקסרים, קונסולות וגם סתם טוסטרים: "בָּדוּק" - מדור בדיקות המוצרים של ynet, בוחן בכל פעם מוצר אחר ונותן לכם את דעתו האובייקטיבית. והפעם: מכשיר עיסוי רפלקסולוגיה לרגליים עם חימום CARBON המחיר: 1,390-1,290 שקלים.
מסאז' הוא חלום של כמעט כל אדם. "איך בא לי מסאז'" זו קריאה די קבועה בקרב אנשי המאה ה-21, ומכשירי מסאז' בהחלט נכללים במחשבה הזו. כל אחד חולם על מכשיר בבית שהוא פשוט יפעיל אותו וייתן לו את הפינוקים של מסאז' טוב. מכשיר מסאז' הרגליים של CARBON מבטיח פינוק והקלה על כאבים. בדקנו.
1 צפייה בגלריה
מכשיר עיסוי לרגליים CARBON
מכשיר עיסוי לרגליים CARBON
מכשיר עיסוי לרגליים CARBON
(צילום: יח"צ)
המכשיר מבטיח הקלה בשיטת הרפלקסולוגיה. כלומר, מסאז' נעים לרגליים אשר דרך לחיצה על נקודות נכונות מרגיע את החלקים הדואבים בשאר הגוף. הוא עושה זאת על ידי כדורי עיסוי קטנים וכריות אוויר הנמצאים בתוך המכשיר ונעים במהירויות שונות ובתנועות שונות לפי מה שהמשתמש קובע. בנוסף, המכשיר מתחמם ל-40 מעלות, מה שמוסיף לתחושת הרוגע והנעימות.
אחרי יותר משבוע של שימוש במכשיר אפשר לקבוע בבירור שאין לי באמת מושג האם כאבי הגב שלנו השתפרו בעקבות השימוש בו, מצד שני מה שכן בטוח זה שכל באי הבית מכורים אליו. כל אחד, באמת כל אחד, כולל הילד בן ה-6, חוזר הביתה, חולץ נעליים ושם רגליים ל-15 דקות במכשיר. זה כל כך מרגיע וכל כך נעים שהישיבה עם רגליים במכשיר החליפה אפילו את הכורסא שנפתחת אחורה. באי הבית מוכנים לשבת קצת זקוף אם זה בשביל להשתמש במכשיר.
למכשיר שלוש תוכניות וחמש עוצמות עיסוי בהתאמה אישית. לכל אחד יש את המהירות והכוח האהובים עליו. אשתי אוהבת להשתמש דווקא בלחיצות היותר חזקות, כאשר הילד מעדיף את המצב שפשוט נקרא רילקס.
על אף שהמכשיר מגיע עם טיימר של מקסימום 20 דקות עבודה, לא פעם מצאנו עצמנו מסיימים את 20 הדקות ושמים 20 דקות נוספות. בסיום כל סשן מסאז' כזה אנחנו בהחלט יוצאים נינוחים ורגועים יותר. כבר כשמכניסים את הרגליים למכשיר המתח הראשוני נעלם. קשה לכעוס כשכל כל כך נעים לך.
חיסרון משמעותי של המכשיר הוא אורך הכבל החשמלי שלו. הוא קצר. כה קצר, שכדי לשבת על הכורסא בסלון הבאנו כבל מאריך, ומכיוון שכה נעים לנו הכבל נשאר בסלון וזה די מכוער.
חוץ מזה, המחיר. בהחלט לא זול. ישנם מכשירים שמבטיחים הבטחות דומות בחצי מהמחיר, אם כי יש לציין שניסינו מכשירים דומים בעבר ואף אחד לא הפך אותנו למכורים כמו המכשיר הזה, כשחלקם היו ממש סיוט ואף הכאיבו.
אז אם יש לכם את הכסף לשים על זה, מומלץ. בטח בתקופת החורף שרק חימום הרגליים זה כבר התחלה של פינוק.
הערה: המכשיר נבדק במשך כשבוע ועשויים להיות היבטים נוספים שלא עלו בבדיקה, בדגש על תקלות בשימוש לאורך זמן ועמידות המכשיר. בנוסף, הבדיקה נעשתה בדגש על המכשיר הספציפי וייתכנו אופציות זולות וטובות יותר בשוק בארץ או באתרים מחו"ל, אותן לא בחנו.